Köpa windows 8 tillsammans med 290x tredjepartskylare när det släpps?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Okt 2011

Köpa windows 8 tillsammans med 290x tredjepartskylare när det släpps?

Hejsan.

En kort fråga. Anser folk här att det är nödvändigt att köpa Windows 8 vid en uppgradering till ett grafikkort som R9 290x? Hoppas väl att tredjepartskylarna ska komma i slutet på året eller i januari, så det får bli min egna lilla julklapp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av KlyfftPotatis:

Hejsan.

En kort fråga. Anser folk här att det är nödvändigt att köpa Windows 8 vid en uppgradering till ett grafikkort som R9 290x? Hoppas väl att tredjepartskylarna ska komma i slutet på året eller i januari, så det får bli min egna lilla julklapp.

Jag tycker nog du kan se det som två separata beslut; om du vill ha ett R9 290x respektive om du vill ha Windows 8(.1?).

Intel i7 6850k || Asus X99-A II || Evga GTX 1080Ti || Kingston HyperX Fury 2666 64GB || Samsung 950 Pro 512GB || XB270HU 1440p IPS G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av evil penguin:

Jag tycker nog du kan se det som två separata beslut; om du vill ha ett R9 290x respektive om du vill ha Windows 8(.1?).

Jag gillar inte alls windows 8 men om det ökar prestandan så är det ju något som man måste köpa. därav blir väl mer frågan ifall prestandan ökar med windows 8 (.1) ?