Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Problem med GTA IV

Tjena!
Jag har problem med GTA IV. När jag försöker starta det så händer det ingenting. Jag klickar ikonen och sedan efter några sekunder poppar det upp en svart ruta och försvinner efter en halv sekund. Vet någon vad problemet kan vara? Tack i förväg

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av xgamerzz15:

Tjena!
Jag har problem med GTA IV. När jag försöker starta det så händer det ingenting. Jag klickar ikonen och sedan efter några sekunder poppar det upp en svart ruta och försvinner efter en halv sekund. Vet någon vad problemet kan vara? Tack i förväg

jag antar att detta gäller pc, men iv och pc funkar inte bra ihop. du är inte den enda med problem med iv
jag installerade det och öppnade men kunde inte ens spela eftersom det var massiva grafiklagg och buggar.(min dator ska klara det fint utan problem)
men testa att laddar ner en patch om du inte har den senaste patchen installerad redan.

don't worry, be happy

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av xgamerzz15:

Tjena!

Legit kopia?

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 1060 | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: Fractal Design Define R4 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av xgamerzz15:

Tjena!

mitt fungerar felfritt iaf, har du steam versionen?

1. installera games for windows live manuellt http://www.xbox.com/sv-SE/Live/PC/DownloadClient
2. logga in på social club som offline
3. kolla här, http://gtaforums.com/topic/458859-faq-how-to-use-commandline-... finns en massa kommandon du kan göra som kan hjälpa dig.
4. om det är piratat.. gå och köp det för piratade kopior fungerar absolut inte!

CPU: i7 3770k @ 4.2ghz + Be Quiet! Dark Rock Pro 3 Moderkort: Asrock Z77 Extreme6 Minnen: Corsair Vengeance Pro 4x4gb 2133mhz GPU: MSI GTX 980 Ti Gaming SSD: 2x Samsung 840 Pro 256gb RAID 0 Nätagg: Corsair AX 850 80+ Gold Chassi: Fractal Design Define C Windowed Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jan 2011

Pirat är det enda som fungerade för mig när originalet vägrade.. Så sluta med myterna.
Alla med amd som köpte rage vet det.

Skickades från m.sweclockers.com

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB