Dubbel Primärskärm?

Permalänk
Medlem

Dubbel Primärskärm?

Hmm, Sedan jag fick mitt andra 7950 och har lagt om både afterburner och drivers för att få det att rulla, så kan jag nu inte ha två primärskärmar.

Jag har min 120hz Skärm kopplad via DL-DVI och spelar Bf4 etc på denna. \____ Dessa har klonad bild.
På Hdmi porten har jag en kabel till TVn, där jag för närvarande lirar AC4:BF /
Jag har även en extraskärm kopplad via HDMI till interna gpun.

Tyvärr så verkar inte det nya kortet vara byggt som det jag lånade av grannens, Förut fick jag bild på båda skärmarna och behöve bara slå på tvn o flytta mig om jag skulle lira på den, nu får jag dock bara spelbild på en av skärmarna. Video och skrivbord etc fungerar klockrent men såfort jag slår på ett spel så slocknar den skärm som inte är Primär.

Jag har även installerat Radeonpro för att få adaptive vsync men verkar inte få de o funka, får en del tearing på tvn om fpsen ligger runt 60-65, vanlig vsync är inte ett alternativ... :E

Är det någon inställning nåstans jag missat?
Förutom Grafikdrivrutiner har jag: Afterburnet för monitoring, Trixx för OC (Får inte röra volten i AB..), Displayfusion Pro (För att kunna ha olika wallpapers på olika skärmar/fixa med multidisplayen osv, här jag ändrar vilken som är primär.) Samt RadeonPro för några småtweaks.

Det enda jag har nu som jag inte hade förut (med grannens 7950..) är Radeon Pro.