Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Okt 2011

CM storm scout II advanced.

Tjena! Jag har ett cm storm scout II advanced och jag hade tänkt skaffa ett sapphire R9 280x nu till jul och detta grafikkortet är 30,5 cm långt. Och då är min fråga kan jag ta bort en hårddiskbur i chassit?

MB: Asus Z170-A |CPU: I5 6600K 4.5Ghz |CPU-kylare: Corsair H100I |GPU: EVGA GTX 780 |RAM: Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB |PSU: Corsair AX860I |Chassi: Fractal Design R5 |OS: Windows 10 |SSD/HDD: Samsung 840Pro 256GB, WD Red 3tb |Headset: Corsair Vengeance 2000 |Mus: Razer taipan |Tagentbord: Razer BlackWidow Ultimate 2013 elite. |Externt ljudkort: Line 6 UX2. |Studiomonitorer: Yamaha HS7.|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävleborg
Registrerad
Aug 2013

Om du inte använder buren kan du ta bort den, men metal biten som håller fast den väl ändå iväg?

Skickades från m.sweclockers.com

"A human being should be able to change a diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, die gallantly. Specialization is for insects."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävleborg
Registrerad
Aug 2013

Glöm vad jag sa, hittade det här nu på komplett

Maximum Compatibility:

VGA card length: 287mm (with HDD cage).
VGA card length: 399mm (without HDD cage).

"A human being should be able to change a diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, die gallantly. Specialization is for insects."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävleborg
Registrerad
Aug 2013

Fast du kan bara ta bort den första buren och ingen annan. Så om du har en HDD på den så får du flytta ner den