vad har du för chassi år 2013?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av 007onex:

jag förstår inte?
länken jag har länkat i första inlägget var en tråd som jag gjorde som hade 100 st alternativ på olika chassin, men den tråden tog moderatorn bort för att denna fanns den nuvarande

Skickades från m.sweclockers.com

Jag slog ihop de två trådar du skapat och tyvärr blev det den första tråden (som inte var fullständig) som blev kvar. Men eftersom det inte går att täcka alla med ens 100 sådana så är det inte mer att göra än att ev stoppa omröstningen.
Dessutom var tråden placerad i fel forumsdel.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Hittade en till Contender som känns ännu bättre. "Corsair Obsidian Series 750D"

Lär nog bli under året att man skaffar detta och säljer sitt gamla.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Fractal Design Node 605

Antec P183

Permalänk
Medlem

Känns som att majoriteten av folk har Båtmotorer till chassin, förutom vissa tappra själar som har LianLi, Antec, och Fractal chassi

Personligen har jag ett Define R3

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av FryKiz:

Hittade det men såg att den färgen endast fanns i XL versionen ;/

Jag har xl versionen. Det finns en review av det chassit här på sweclockers, sök på det. Sjukt rymligt för kabeldragningen

Skickades från m.sweclockers.com