Problem med att använda kort på Battle.net!

Permalänk

Problem med att använda kort på Battle.net!

Hej, jag har ett Maestro kort. När jag ska köpa 30 dagar online på wow via battle.net så säger battlenet att mitt kort nummer är ogiltligt. Jag har ett kort som är registrerat hos Handelsbanken Frikort som är aktiverat till Internetköp. Har dubbelkollat allt så allting stämmer. Tackar för svar!

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så har jag inte sett att de accepterar Maestro kort någonstans?

Permalänk
Skrivet av Chricke46:

Vad jag vet så har jag inte sett att de accepterar Maestro kort någonstans?

Som jag har fattat det så ska det funka som ''Secured Mastercard'' vilket jag är osäker om dom har...

Permalänk
Avstängd

Skaffa VISA eller MasterCard.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Blizzard har inte Secured Mastercard, anledningarna kan vara många. Om detta kort är tillgängligt till minderåriga så har du redan ditt svar på varför. Då Blizzard kräver att du är myndig eller att dina föräldrar går in och accepterar "Terms of Use" som beskrivs i punk 4.0

4. Use of the Service by Minors. Subject to the laws of your country of residence, minor children may utilize an Account established by their parent or legal guardian with the approval of their parent or legal guardian. In your capacity as a parent or legal guardian, in the event that you provide your approval to allow your minor child to use an Account on the Service, you hereby agree to this Terms of Use Agreement on behalf of yourself and your minor child, and you represent and warrant that you will be responsible for all uses of the Account by your minor child whether or not such uses were authorized by you, including, but not limited to, your minor child’s acceptance of the EULA for Games that are playable on the Service or any Game-specific Terms of Use.

Dold text

Tyvärr är enda utvägen att skaffa ett av de betalnings alternativ som de erbjuder. De har noga valt ut dessa för att skydda Minderåriga mot missbruk av deras tjänst.

Permalänk
Hedersmedlem

Köp ett gamecard i butik istället så kan du betala med ditt kort. Det brukar dessutom vara billigare än att köpa via Battle.net.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!