Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Officiella spela CS:GO med mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kramfors
Registrerad
Okt 2014

Jag spelar några kvällar i veckan och hittar gärna fler att spela med!
28 vårar gammal västernorrlänning som pendlar mellan MGE/DMG/LE beroende på hur mycket man hinner med att spela ^^

Adda gärna och bjud in till games!
https://steamcommunity.com/profiles/76561198389862974/

Asus x470 F-Gaming || AMD Ryzen 7 2700X 4.2Ghz
16Gb G.skill 3600 Mhz CL 14-15-15-30-46
Asus 1080Ti Strix OC || Acer Predator XB271HU
Samsung 970 EVO 500GB M.2 NVME SSD
Samsung 850 EVO 500GB x2 || Samsung 860 QVO 1TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grönahög
Registrerad
Nov 2008

@Kenneth:
Inga problem

Fractal Design Define XL | EVGA G2 650W | Asus Prime z270-p | Intel i7 6700K | 32Gb 3000Mhz | Nvidia GTX Titan X Maxwell|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kode
Registrerad
Aug 2009

Tjena!
Vi är ett kompisgäng som sitter och lirar nästan varje kväll (då inte jobb/familj krockar), främst kör Faceit. Vi är alltid 3-4st stabila som alltid är med och spelar medans de sista 1-2 spelarna alltid varierar beroende på vem som är online och vill spela för dagen.
Letar nu efter någon eller några som är intresserade av att lira mera regelbundet för att få ihop samma gäng hela tiden så gott det går, för ev cuper/liga m.m.
Har inga höga krav mer än att man är mogen, inte toxic och har intresse för att spela för att försöka bli bättre. Vi är alla 25år+ och rank Global/supreme - faceit lvl 7 - 10, men oavsett får man höra av sig vid intresse.

Bara att adda: https://steamcommunity.com/profiles/76561197993550011/

Hej hopp

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2011

Någon som är sugen på en stökig MM ikväll?

Gammal men bra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2018

Söker folk att lira cs med, mycket trött på att lira själv. Vilken plattform (matchmaking, faceit, esportal) spelar ingen större roll. Är just nu DMG/LE och 26 år gammal.
Steam: https://steamcommunity.com/id/officialbambu/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jävrebyn
Registrerad
Maj 2009

Tja söker skönt folk att lira med, Är 28 år från norrland, kan spela faceit esportal och mm.
Adda

https://steamcommunity.com/id/7H354CR1F1C3R/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Pyongyang
Registrerad
Jan 2011

Hej, vi är två stycken 28 åringar som söker fler spelare till att bara chilla i matchmaking/faceit, på discord. Vi är gamla 1.6 spelare som spelade mycket förut men idag är vi inte lika bra. Inga elitister eller dyl. Vi bryr oss inte om skill utan det handlar bara om att ha kul.

https://steamcommunity.com/id/tiny_bits

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Jan 2016

Hej, söker någon/några att spela med lite då och då. Är gammal veteran i spelet spelat sen betan kom ut gammal global men inte spelat mycket alls på sista tiden pga jobb/familj som för så många andra. Är 31 och söker efter att spela med några som vill ha roligt i första hand.

Adda mig: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960589728

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2020

Hej vi är tre st killar 29,29 och 32 år gamla som vill spela med seriöst folk som inte springer runt och kör public och skiter i allt.
Vi ligger runt GN och söker 2 spelar som vill bli mer samspelta så vi kan ranka upp ihop.
Vi spelar var och varannan dag efter 19.
Hör gärna av er.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2018

Hej, söker spelare att spela med. Det blir tråkigt och jobbigt att köra solo hela tiden då jag går upp o ner i rank hela tiden. Spelar faceit nu för tiden. Men kan spela vad som helst.
Lägg till om ni vill spela https://steamcommunity.com/profiles/76561198868425156/

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2020

Med risk för att göra bort mig letar jag efter lite spelare att lira med. Jag har spelat cirka sex månader och spelar mest casual just nu. Provat lite faceit och liknande samt en del MM, men är långt ifrån något proffs. Tror jag är rankad som GN1 idag. Vill bli bättre men viktigast är att ha kul. 32 år gammal. Spelar i princip alla dagar i veckan på olika tider, men främst efter arbetstid,1700->.
Min steam-profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197962540833

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2007

Söker också spelare. Fast det var längesen jag spelade dock vet ej rank

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2011

Jag är på ikväll eller imorgon kväll beroende på hur trött jag är. Kommer spela med 144Hz för första gången i CS:GO så blir spännande att se om det hjälper till när det blir hett till.

Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Sep 2007
Skrivet av AplAy:

Jag är på ikväll eller imorgon kväll beroende på hur trött jag är. Kommer spela med 144Hz för första gången i CS:GO så blir spännande att se om det hjälper till när det blir hett till.

Berätta sen vad du tyckte om 144hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Kinger:

Berätta sen vad du tyckte om 144hz

Än så länge så verkar det riktigt nice: 34-7-12

Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Trädvy Permalänk
Benchmaskin 🍞
Kenneth Lindqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av AplAy:

Än så länge så verkar det riktigt nice: 34-7-12
https://i.imgur.com/eqiaryv.jpg

Snyggt! Vilken rank är du?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Kenneth:

Snyggt! Vilken rank är du?

Hehe, tydligen var jag i placement match för jag hade inte spelat på flera månader, och jag hamnade bara i någon silverrank efter den första matchen. Kan inte ha varit det svåraste motståndet vilket delvis kan förklara resultaten!

Trädvy Permalänk
Benchmaskin 🍞
Kenneth Lindqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av AplAy:

Hehe, tydligen var jag i placement match för jag hade inte spelat på flera månader, och jag hamnade bara i någon silverrank efter den första matchen. Kan inte ha varit det svåraste motståndet vilket delvis kan förklara resultaten!

haha, ja den har man varit med om. Dags för Road to Global nu då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2020

- 28 ÅR
- 1000 Timmar, 4 stjärnor ****
- Man e pappa till liten så spelar när det finns tid över

ADDA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2009

Jag och en polare letar lite svenska spelare att spela med, är just nu på nova 4 men i vanliga fall typ lem men min polare har precis börjat med global offensive. Dra iväg ett pm så kanske vi kan teama upp.

Friend code: 25037776

IVY 152 - i7 7700hq - gtx 1060 - 120hz - 480gb SSD

4770k 4.4ghz - gtx 980ti 1500mhz OC

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Hej, jag är 30+ med relativt få speltimmar (knappt 200 tim) jämfört med de flesta som skriver här. Har nyligen börjat med competitive och är fortfarande unranked, men spelar jämnt med Silver 4. Istället för solo-queue söker jag folk på liknande nivå att lira med. Jag är inte ute efter någon jätteseriös satsning med daglig lagträning och avancerade taktikgenomgångar, utan det räcker med enklare taktiksnack och spel enstaka gånger i veckan. Adda gärna!

Steam friend code: 83136258

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2020

Hejsan, 32årig kille från mysiga alingsås. Jag har haft min otur att stöta på många ryssar dom senaste veckorna när man spelat och av allt att säga så är majoriteten av dom inte de roligaste att lira med.

Så jag tänkte ge mig ett försök att hitta några vänliga själar här, så man har roligt och trevligt när man lirar cs:go.

Jag har varierat mellan SeM och GN1 nu i cirka 3 veckor, hyfsat duktig på mitt aim. Men vissa dagar går bra, andra går dåligt.

Ifall någon är intresserad, adda snus_noob

Vänliga hälsningar
snus_noob

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2006
Skrivet av Snus_noob:

Hejsan, 32årig kille från mysiga alingsås. Jag har haft min otur att stöta på många ryssar dom senaste veckorna när man spelat och av allt att säga så är majoriteten av dom inte de roligaste att lira med.

Så jag tänkte ge mig ett försök att hitta några vänliga själar här, så man har roligt och trevligt när man lirar cs:go.

Jag har varierat mellan SeM och GN1 nu i cirka 3 veckor, hyfsat duktig på mitt aim. Men vissa dagar går bra, andra går dåligt.

Ifall någon är intresserad, adda snus_noob

Vänliga hälsningar
snus_noob

Kan tipsa dig om Esportal!
Där är det till 90% svenskar, och är de inte svenskar är de oftast från övriga skandinavien. Oftast trevliga typer med mikrofon!

Asus z270 Maximus Extreme | Intel i7 7700K | EVGA GTX 1080 FTW | 1TB WB Blue | 240GB Samsung 650 nvme | Fractal Design R6 | Corsair HX 1000W | Kingston 32GB DDR4 | Asus Swift PG278Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Nov 2004
Skrivet av kwame:

Kan tipsa dig om Esportal!
Där är det till 90% svenskar, och är de inte svenskar är de oftast från övriga skandinavien. Oftast trevliga typer med mikrofon!

"oftast trevliga typer"

Jag skulle vilja påstå att du ljuger. Medelålder: Ghettorap

Strix 1080 ti
Intel i7 7700k
DDR4 16GB 3200mhz

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2014

Någon mer som vill spela för skojs skoll?

Silver IV xD. Bryr mig inte om din rank.
https://steamcommunity.com/id/dobbycat/

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.