Catalyst Control Center - snabbtangenter glöms bort

Permalänk
Medlem

Catalyst Control Center - snabbtangenter glöms bort

I Catalyst Control Center kan man lägga in snabbtangenter och en sådan funktion jag använder är att växla mellan bildkskärmar. Jag använder den snabb kommandot ALT+B för att växla från min bildskärm som primär skärm till min TV som primär skärm, främst då jag tittar på film.

Men efter varje gång jag startar om datorn så måste jag ställa in snabbtangenten igen eftersom den inte kommer ihåg.

Är det någon som har en lösning på det här problemet.
Det jag har gjort är att uppdaterat till senaste Drivrutinerna med catalyst control center till mitt grafikkort ATI Radeon 4770. Men det hjälpte inte.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bugg:

I Catalyst Control Center kan man lägga in snabbtangenter och en sådan funktion jag använder är att växla mellan bildkskärmar. Jag använder den snabb kommandot ALT+B för att växla från min bildskärm som primär skärm till min TV som primär skärm, främst då jag tittar på film.

Men efter varje gång jag startar om datorn så måste jag ställa in snabbtangenten igen eftersom den inte kommer ihåg.

Är det någon som har en lösning på det här problemet.
Det jag har gjort är att uppdaterat till senaste Drivrutinerna med catalyst control center till mitt grafikkort ATI Radeon 4770. Men det hjälpte inte.

Windowskommandot: windowsknapp + P fungerar bra:)

Visa signatur

Intel Core i5 4670K @ 4.2Ghz | MSI Z87-G43 GAMING | Gigabyte GeForce GTX 970 Windforce 3X OC | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Kingston SSDNow V300 120GB | WD Desktop Black 500GB | Silver Power SP-SS500 | NZXT H630 | Windows 10 | QPAD QH-90 | QPAD MK-80 | Corsair M60 | ASUS VG248QE | ASUS VN247H