I behov av ett HD-695X-CNFC bios

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

I behov av ett HD-695X-CNFC bios

Hej!

Köpte ett grafikkort, och det visar sig att det är sönder. Får ingen bild, men fläktarna drar igång och jag funderar på ifall någon har misslyckats med en flash. Tänkte följa den här guiden, men kan inte genomföra den på grund av att jag saknar stockbios för grafikkortet. Är det någon vänlig själ som skulle kunna ladda upp sitt BIOS, eller berätta för mig hur jag får tag på ett. Det är alltså detta kort jag har: http://www.coolingconfigurator.com/upload/pictures/XFX_Radeon...

Undrar också om jag kan ha mitt ordinarie grafikkort i det första PCI-E slottet eller om jag måste ha det som är sönder där?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Okt 2004

i7-3960X, Asus Sabertooth X79, Asus GTX970, Bequiet Silent Loop 120, Corsair Vengence 32GB, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Intel 520 120Gb, 1+2 Tb HDD, Dell U2515H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Klyktattarland
Registrerad
Mar 2012

Här har du en lista över BIOS som funkar med XFX 6950 2GB(förutsatt att det är en modell med 2GB, annars får du kryssa i 1GB istället).

Edit: Jävlar, var en minut sen... xD

Insert funny joke here

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Verkar som att alla bios där är för att unlocka shaders eller till refernsmodeller. Längst ner på den andra länken verkar det vara någon som länkar ett BIOS, kan det vara det?