varför får jag inte fri frakt?

Permalänk
Avstängd

varför får jag inte fri frakt?

Hej jag lade till en steelseries musmatta med fri frakt men så fort jag lägger till något annat från samma frakt klass eller annan produkt blir frakten 29 kr. Varför?

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

Vilken återförsäljare, vilka produkter, några rabattkoder? etc.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kolocho1:

Vilken återförsäljare, vilka produkter, några rabattkoder? etc.

Oj glömde tillägga att det var cdon.com
Och produkter är steelseries medal of honor musmatta
Och orcbite keps

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Skrivet av Slimdex:

Hej jag lade till en steelseries musmatta med fri frakt men så fort jag lägger till något annat från samma frakt klass eller annan produkt blir frakten 29 kr. Varför?

du lämnar ju för lite information till att börja med..
varifrån ska du beställa ?
lägger du till nåt annat som inte är fri frakt, så blir det 29kr. vad är det som är konstigt med det ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Hej jag lade till en steelseries musmatta med fri frakt men så fort jag lägger till något annat från samma frakt klass eller annan produkt blir frakten 29 kr. Varför?

För det inte är fri frakt på dom produkterna, enkelt

Permalänk
Medlem

Din order lär inte bli fraktfri bara för ett en produkt är det... annars hade man ju kunnat slänga in en fet TV för att få den fraktfri.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Du får bara fri frakt på produkter i samma fraktklass....

Det står i annonsen vilken fraktklass som den produkten har.

Permalänk
Avstängd

det roliga är att båda är i fraktklass A och förut så har CDON haft att man får fri frakt om man lägger till en fraktfri produkt i samma klass men tydligen inte längre. Och ni som tycekr jag kom med dålig info sorry klockan var ganska mycket när jag skrev detta så....

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem

Om det är denna du menar: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries/steelseries-qck-meda... så är det ju inte fraktklass A på den, utan den står som Fri frakt, utan någon fraktklass.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av keyser:

Om det är denna du menar: http://cdon.se/hemelektronik/steelseries/steelseries-qck-meda... så är det ju inte fraktklass A på den, utan den står som Fri frakt, utan någon fraktklass.

ja det är den jag menar

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Slimdex:

ja det är den jag menar

Vi gör detta lätt!!! överstiger du 100kr med din order JA då har du fri frakt med en rabbatkod som anger detta under 100kr får du betala frakt vare sig du vill eller inte!!!

edit: Kepsen du skrev är den för 99kr? för om jag tolkar det hela rätt så ska du betala minst 100kr på kläder delen för att få fraktfritt men datordelarna (tillbehören) är inte kläder så du får inte fraktfritt i detta läge

edit2: Detta va vad som stod och jag fann detta via "cdon fraktfritt" så det jag skrev i första edit

Här kan du shoppa julklappar utan att behöva bekymra dig om frakten. Den bjuder vi på!
OBS! Om du handlar ur denna kampanj och samtidigt handlar produkter som inte ingår i denna kampanj måste produkterna tillhöra samma fraktklass för att ordern ska bli fraktfri.

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tranceguy:

Vi gör detta lätt!!! överstiger du 100kr med din order JA då har du fri frakt med en rabbatkod som anger detta under 100kr får du betala frakt vare sig du vill eller inte!!!

edit: Kepsen du skrev är den för 99kr? för om jag tolkar det hela rätt så ska du betala minst 100kr på kläder delen för att få fraktfritt men datordelarna (tillbehören) är inte kläder så du får inte fraktfritt i detta läge

edit2: Detta va vad som stod och jag fann detta via "cdon fraktfritt" så det jag skrev i första edit

Här kan du shoppa julklappar utan att behöva bekymra dig om frakten. Den bjuder vi på!
OBS! Om du handlar ur denna kampanj och samtidigt handlar produkter som inte ingår i denna kampanj måste produkterna tillhöra samma fraktklass för att ordern ska bli fraktfri.

okej lite svårt att fatta men okej så om jag handlar över 100 kr på valrfri vara är det fraktfritt???

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Slimdex:

okej lite svårt att fatta men okej så om jag handlar över 100 kr på valrfri vara är det fraktfritt???

exakt det är det som står där ja att du måste handla under varor som är fraktrfria och under samma del som är fraktfria

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.