Vilka e-shoppar kommer ha mellandagsrea?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerbotten
Registrerad
Sep 2009

Vilka e-shoppar kommer ha mellandagsrea?

Hej, tänkte införskaffa mig moderkort, processor och minnen nu under mellandagarna.. Så kommer försöka komma undan så billigt som möjligt med rabattkuponger, REA:or mm.

Så undrar bara lite ifall ni vet vilka som kommer ha mellandagsrea och vilka som inte kommer ha det ?

Och detta gäller mest bara datorkomponenter, för det är det enda intressanta för min del.

So, SHOOT!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Dec 2012

Inet ska ha både i butik och på webben (om deras sida pallar med de)

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

Jag skulle bli väldigt förvånad om inte minst 99% av ALLA E-buiker som säljer datordelar INTE har en mellandagsrea (och många startade ju ett par dagar INNAN jul)!

Sen så OM man handlar på en så ta en koll på tex prisjakts prishistorik för den prylen då dom flesta butiker ökar priset nån/några dagar innan rean för att då kunna sätta ut pris med ett helt missvisande % (dvs med en högre -%).

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."