Accessories till Define Mini

Permalänk

Accessories till Define Mini

Halloj!
Jag blev i höstas drabbad utav en brand i mitt lägenhetshus. Min dator blev räddad från branden men alla mina lådor och tillbehör till datorn försvann. Jag skulle behöva ett nytt accessory-kit till min chassi (fractal design define mini) då skruvarna till en utav sidoplåtarna saknas (plåten sitter på utan skruvar). Jag hittade denna sida http://www.fractal-design-shop.de/index.php?s=3 där man kan köpa reservdelar till sitt fractal design - chassi. Dock så är accessory-kitet till define mini inte i lager och det går inte att beställa. Jag har väntat ett antal veckor för att se ifall den kommit tillbaka i lager men inget har hänt. Dock finns det ett accessory-kit till define r3 och då undrar jag: Tror ni att skruvarna från define r3 skulle passa till define mini med tanke på att define mini är i princip bara en mindre version utav r3:n? Behovet är inte akut men det verkar inte som att define min - kitet kommer tillbaka i lager och då kanske det går lika bra att beställa det till define r3 som finns i lager istället om de delarna däri passar?