Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

Åkte till Webbhallen idag och köpte mig en par Razer Kraken Pro Gaming headset och en Sowie FK1 Gaming mus. Kan säga att musen är nog den goaste jag haft på länge, bara synd att jag inte kan ställa dpi direkt ifrån den, men man vänjer sig.
Headsettet dock är jag lite besviken på... Mitt förra Siberia hade ett ljusare klarare ljud men knappt någon bas. På detta så är det BARA bas!? Ljudet är rätt djupt och tungt och basigt, har försökt pilla lite i uppspelningscenter och har kört på 24 bitar, 48000hz studiokvalitet hela tiden och om jag ändrar det tycker jag inte att det blir något bättre. Någon som har förslag på hur jag kan få lite klarare ljud i hörlurarna!?

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Det var dags att ersätta mina 3 x Dell U2412 med en LG 34" UltraWide Curved 34UC87 och ett GTX 980 som ersättare för mitt GTX 690.

http://forumbilder.se/DEV13/img-0240.JPG

Fy fan vilken killerskärm!!

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Det var dags att ersätta mina 3 x Dell U2412 med en LG 34" UltraWide Curved 34UC87 och ett GTX 980 som ersättare för mitt GTX 690.

http://forumbilder.se/DEV13/img-0240.JPG

Förstår inte hur man klarar av att ha ett sådant stökigt skrivbord dock. Skulle få psykbryt. Fräsch skärm dock!

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Eqlzr:

Fick bli ett Poker 2 med MX Blue

http://i.imgur.com/FjiVg7I.jpg

Var köpte du det?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eqlzr:

Förstår inte hur man klarar av att ha ett sådant stökigt skrivbord dock. Skulle få psykbryt. Fräsch skärm dock!

Vad har du skrivbordet till? Jag fyller mitt med ikoner och har inga problem med att hitta grejerna. Fina bilder att titta på kan man ha på väggarna.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vad har du skrivbordet till? Jag fyller mitt med ikoner och har inga problem med att hitta grejerna. Fina bilder att titta på kan man ha på väggarna.

Antar och hoppas att han syftade på ditt riktiga skrivbord, som man lägger saker på.

On topic, här är ett nytt inköp, en sortimentlåda för att förvara diverse grejer i, typ delar till tangentbord, skruvar och så vidare.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vad har du skrivbordet till? Jag fyller mitt med ikoner och har inga problem med att hitta grejerna. Fina bilder att titta på kan man ha på väggarna.

Men du....

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Var köpte du det?

Amazon. Det är egentligen tysk layout på knapparna, men vem bryr sig om vad som står på keycapsen.
http://www.amazon.co.uk/KBT-Poker-Mechanical-Keyboard-backlig...

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vad har du skrivbordet till? Jag fyller mitt med ikoner och har inga problem med att hitta grejerna. Fina bilder att titta på kan man ha på väggarna.

Givetvis syftar jag på hans fysiska skrivbord, vilket du borde ha förstått om du kollade på bilden

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se

Permalänk
Medlem

Fick hem en mindre serie personliga gjutna spöken.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Men du....

Skrivet av Eqlzr:

Givetvis syftar jag på hans fysiska skrivbord, vilket du borde ha förstått om du kollade på bilden

Jo jag inser det nu i efterhand. Då är det i alla fall inte så illa som jag trodde.;)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

En Bionaire 6000 luftfuktare. Förhoppningsvis ska det hjälpa mot denna fruktansvärda torra hud jag dragits med, särskilt vintertid, i alla år.

Lagomt tyst, och jag gillar "rökeffekten"

Så blev det även en Philips Steam Cleaner. Har testat den på olika ställen i lägenheten och spontant är jag jävligt nöjd. Nackdelen är väl att sladden alltid känns kort och att man snart får fylla på tanken. Dock tar den mycket bra, helt utan kemikalier samt att jag inte behöver släpa med mig en hink. Fungerar mot sladdspåren från tjejens rullstol, rengör dörrkarmar utan gnugg, får enkelt bort tjejens hårfärgsrester i kakelfogarna mm. mm. Oväntat smidig och lätthanterad, trots någolunda stor. Kommer även användas för terrariumrengöring och rengöring av terrarieinredning som tas in från våra skogar (tar död på diverse småkryp och organismer).

Känns miljövänligt, även om den drar 1500W vilket man får ha i åtanke. Men, det är nästan så att det är ROLIGT att städa, för att det är så lätt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Äntligen rullar posten igen!

Permalänk
Medlem

Idag fick jag en liten låda levererad.

Den i sin tur innehöll en lite mindre låda.

Den i sin tur innehöll en ännu mindre låda.

Den lådan innehöll bland annat en liten väska.

I den väskan så fanns dessa!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Senran Kagura Collectors Edition till Nintendo 3DS

Dold text

Splintercell: Blacklist
The 5th Freedom edition
198 kr är det verkligen värt!

Dold text

Och sist, men inte minst.
Ett skyddande sleeve till mitt tangentbord! Köpt på massdrop och är väldigt nöjd!

Dold text
Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Knep den sista på Inets mellandagsrea till det smått fantastiska priset av 199kr. Helt fantasktiskt då jag länge tvekat till att köpa en taipan pga priset men formen är underbar.

Permalänk
Medlem

Microsoft presentkort på 250 kr som såldes för 99 kr/st från Webhallen!

Godis för 128 kr (inkl. frakt) från RoligaPrylar.se

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

En begagnad Nexus 7 "2013" i nyskick för ett ruskigt bra pris! Supernöjd!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

En ny tv att ha vid datorn. Billig och rätt bra, Philips 32PHT4319. Hade en 21" CRT tidigare men alla tre digiboxar har börjat krångla.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Dagens,

Tänkte även avsluta året med ett gruppfoto och en film på de senast införskaffade spelen

Permalänk
Medlem

Kom hem lite delar idag till nya bygget jag tänkt påbörja:

Ursäktar kvaliten på bilderna tagna med telefonen.
Kommer väll upp fler sen i ett galleri när jag fått resterande komponenter(cpu&gpu), dock har jag åtkomst till min systemkamera då.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Hedersmedlem

Vänligen fortsätt i den nya tråden:

***Bilder på ditt senaste inköp (2015)***

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...