Permalänk

Okej men problemet är att jag vet inte om jag ska ha ducky eller filco? Vill helst inte köpa tangentbord varje år

Vad tycker ni ducky eller filco? Vill ju helst ha bakgrund belysning men e filcot bättre kvalitets mässigt så kör jag på de

Permalänk
Medlem

jag föredrar filco för att det inte lyser så köp ett ducky då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av kozmos:

jag föredrar filco för att det inte lyser så köp ett ducky då.

Skickades från m.sweclockers.com

Så de e inte nån större skillnad kvalitets mässigt?

Permalänk
Medlem

Ska man tro folk på internet så nej, har inte ägt ett ducky så jag kan inte svara på den frågan men vill du ha bakgrundsbelysning och media funktioner köp ett ducky.
Alla tangentbord fungerar till spel, det här med spel tillbehör har gått till sjuk överdrift de senaste åren man väljer ju det man tycker är bekvämast att använda, du kommer nog inte bli sämre på spel vilket val du än gör.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ok men tror de får bli ett ducky!

Permalänk
Medlem

Bra, du blir nog nöjd!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av splitfile:

Ok, så "glida isär" är inget problem med det du länkade till?

EDIT: Och du använder det i spel?

/S

Det är det absolut inte.
Ja jag spelar minst 4 timmar per dygn.
Men om du är osäker, åk in till närmaste butik och be och få pröva på hur det känns innan du slår till på en deal

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk
Medlem

Steelseries 6gv2 med röda brytare använder jag själv och är störtnöjd. Känns som bra kvalité, sköna brytare samt väldigt prisvärt, vilket aldrig är negativt. Visst är Ducky ett snäpp vassare, men också 2x pengarna

Visa signatur

Dator: Macbook Pro 15 tum 2011 uppgraderad med 8GB RAM och 240GB Intel 520 SSD samt OS X Mavericks 10.9.2
Skärm: Dell Ultrasharp 2412M IPS Mobil: iPhone 5S Space Gray med iOS 7.1

Permalänk
Medlem

Har ett Ducky G2Pro dyesub med pbt caps. Väldigt enkelt tangentbord där man får kvalité för pengarna istället för "features". PBT-plast känns väldigt speciellt... Det är typ som om tangenterna var gjorda av ben eller något annat hård material. Lite sandig känsla kan man säga. Bruna switchar är det, och man både hör och känner när man aktiverar dem. Kände på en väns Corsair-tangetbord (röda brytare), wow vilket... Skräp? eller vad ska man säga, men det man inte vet lider man ju inte av.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av eXistenZ.se:

Det är det absolut inte.
Ja jag spelar minst 4 timmar per dygn.
Men om du är osäker, åk in till närmaste butik och be och få pröva på hur det känns innan du slår till på en deal

Stort tack för hjälpen! Jag körde på din "setup", dvs Ducky Shine3 med röda brytare, och Deltaco handledsstöd. Mycket nöjd!

/S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av splitfile:

Stort tack för hjälpen! Jag körde på din "setup", dvs Ducky Shine3 med röda brytare, och Deltaco handledsstöd. Mycket nöjd!

/S

Inga problem, det är därför vi finns här
Kul att du gillade setupen
Sedan kan du uppdatera firmwaren på ditt ducky shine 3 för lite mer funktioner.
Ducky Shine 3 firmware updater

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk

Cm storm quickfire rapid vs filco vs ducky?

Hej

Dom tangentborden de står mellan nu är '

Cm storm quickfire rapid

Något ducky

Något filco

Det är ju olika stabilisatorer, Cherry och costar. Vilken av dom två stabilisatorerna behöver minst underhåll/Gnisslar och krånglar mest? Vilken är lättast att ta bort/på tangenter?

Helt enkelt vilket t-bord borde jag köpa? Vill inte byta tangentbord på väldigt länge därefter

Förhoppnings vis så blir detta den sista frågan! Har ställt väldigt mycket frågor nu känner jag :/

Mega tacksam för svar! //Victor

Permalänk

mionix zibal 60 svarta brytare skjukt bra känsla kör då cs go bf4 och andra fps spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Hej

Dom tangentborden de står mellan nu är '

Cm storm quickfire rapid

Något ducky

Något filco

Det är ju olika stabilisatorer, Cherry och costar. Vilken av dom två stabilisatorerna behöver minst underhåll/Gnisslar och krånglar mest? Vilken är lättast att ta bort/på tangenter?

Helt enkelt vilket t-bord borde jag köpa? Vill inte byta tangentbord på väldigt länge därefter

Förhoppnings vis så blir detta den sista frågan! Har ställt väldigt mycket frågor nu känner jag :/

Mega tacksam för svar! //Victor

Antar att Rapid har Costarstabilisatörer. Riktigt goa.