Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Tumnus:

298W med ett strömtörstigare system än vad TS sitter på. Det är ju som att jämföra vad en Hummer drar i soppa och sedan tolka det som det betyder vad även en Volvo drar..

Nätagg är en av två saker du absolut INTE ska snåla med i en dator. Seasonic gör klassagg. Så ett bra val.

Förstår inte va du menar men alla gillar att hoppa på mig i denna tråd, så visst.

Den tabellen visar vad BARA grafikkortet drar, man testar BARA kortets förbrukning i olika laster. . så vilket system TS har tycker jag är rätt orelevant

Vet inte riktigt vad jag gör för fel här. . .men bye..sry för detta svar men måste ju få försvara sig trots allt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thli72:

Förstår inte va du menar men alla gillar att hoppa på mig i denna tråd, så visst.

Den tabellen visar vad BARA grafikkortet drar, man testar BARA kortets förbrukning i olika laster. . så vilket system TS har tycker jag är rätt orelevant

Vet inte riktigt vad jag gör för fel här. . .men bye..sry för detta svar men måste ju få försvara sig trots allt

Hade totalt missat det.. Så my fault.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

de är väl samma plattform som de första TX nätaggen från corsair? har ett sånt som fortfarande är i drift ihop med ett GTX 660 ti som köptes 2007 som fungerar felfritt

nja men vx serien undan tag 550w och absolut första cx hx var seasonic hx serien var det upp till 620w. Ts var cwt också bra dock lite högre ripple och sånt men fortfarande 105 c japanska

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d