Beställa special-skuren bakplåt, vart?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ucklum
Registrerad
Apr 2005

Beställa special-skuren bakplåt, vart?

Hej, det är så att jag vill hitta vart man för en vettig peng skall vända sig om man vill ha en bakplåt som är skuren efter egna mått och kontakter (alla kontakter följer standard dock), har ett flertal gånger genom åren skurit till egna men det blir långt ifrån lika bra som om något företag som kan gör det.

Så vet någon vart man skall vända sig? Jag skulle säkerligen kunna beställa ett hundratal om priset är vettigt och ge till andra som behöver samma då jag vet att det inte blir några problem att hitta hundra andra som behöver en likadan.

Portarna är från baksidan av en Amiga 1200 och alla som vill konvertera sin Amiga till ett Tower måste jaga fatt på ett begagnat torn gjort för detta (vilket är svårt att hitta) eller dremla ihop något eget vilket inte blir lika bra.

Så en bakplåt skuren för Amiga 1200:an skulle sitta perfekt så alla som vill bara behöver såga och sätta dit en ny på valfritt chassi.

Så här ser baksidan ut med mått och allt, går mycket väl att skippa att runda kontakterna och göra dem måttligt större med raka linjer istället.

Väldigt tacksam för hjälp, hittar inget företag som gör detta i så små kvantiteter.

Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen), DVD-Brännare, Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (Hemmabyggd koppar kylare till 030:an). www.som99.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2005
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ucklum
Registrerad
Apr 2005

Tackar, skall kontakta dem och fråga efter ett kostnadsförslag.

Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen), DVD-Brännare, Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (Hemmabyggd koppar kylare till 030:an). www.som99.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mantorp
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av som99:

Tackar, skall kontakta dem och fråga efter ett kostnadsförslag.

Om du ritar upp din panel i deras program kan du se vad det kommer kosta. Det har inbyggd kostnadsberäknare.