Trådlösa In-ear eller bara stabil bluetooth-ljudsändare?

Permalänk

Trådlösa In-ear eller bara stabil bluetooth-ljudsändare?

Så jag har ett par Logitech G930, dom är awesome...dock är det jävligt drygt att ha på sig dem vid längre gamingstunder.
Jag har även en sony ericsson bluetooth hands free som jag kan koppla mot datorn, problemet med den här är att den är gjord för telefoner och därav så finns det vissa drawbacks:
1. Den går in i nått cp-viloläge efter 3 minuter av tystnad och när man sätter på ljudet igen så är det en 3 sekunders delay på ljudet...most epic. Den är gjord för telefoner och inte datorer.

Så min fråga till er experter: Vad för skit kan jag köpa som är trådlöst bra ljud (jag är ingen audiofil, så 2000kr grejjer behövs ej) till PC med In-ear antingen out of the box eller ett 3.5mm uttag så jag kan koppla in ett par in-ear headphones.

Jag sitter o funtar på om jag bara ska slakta mina G930, ta ut elektroniken och sen löda på en 3.5mm adapter och prygla dit ett halsband så man kan hänga den runt halsen. Dock så gillar jag inte riktigt att slakta någonting som kostade 1600kr :/

Har surfat och sökt som satan men hittar inga bra lösningar, allting är för mobiltelefoner så då är väll drivrutinerna till datorn helt värdelösa...