Möjligheten att ta del av erbjudanden som Sweclockers medlem.?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Möjligheten att ta del av erbjudanden som Sweclockers medlem.?

Som titeln lyder: Får man möjligtvis ta del av något erbjudande från Inet (eller någon annan onlinebutik) som sweclockers medlem undrar jag?

T.ex fri frakt eller rabattkod osv? Ser kanske sniket ut i era ögon men har påbörjat en stor beställning & att spara någon röding här & där är inget jag tackar nej till ((: Thx

Mvh Seb!

OBS: Hittade ingen forumdel denna tråd passade in på, då jag blev hänvisad när jag besökte "Övrigt~"delen. :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2011

CDON har 15% rabatt på utvalda komponenter då och då. Inet har fri frakt för Sweclockers medlemmar https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Tack & Bock!

Skrivet av antepannte:

CDON har 15% rabatt på utvalda komponenter då och då. Inet har fri frakt för Sweclockers medlemmar https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Tack så mycket hörru! Vart kan man hitta detta erbjudande förresten? söker jag på inets hemsida på sweclockers eller dylikt så hittar den ingenting :X

Hur som helst, har lagt till de i kundvagnen, tusen tack än en gång man

Mvh Seb!

Trädvy Permalänk
Festpilot, Geeks Gaming
David Kvist
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Apachen:

Som titeln lyder: Får man möjligtvis ta del av något erbjudande från Inet (eller någon annan onlinebutik) som sweclockers medlem undrar jag?

T.ex fri frakt eller rabattkod osv? Ser kanske sniket ut i era ögon men har påbörjat en stor beställning & att spara någon röding här & där är inget jag tackar nej till ((: Thx

Mvh Seb!

OBS: Hittade ingen forumdel denna tråd passade in på, då jag blev hänvisad när jag besökte "Övrigt~"delen. :/

Alina har fri frakt för SweC medlemmar på ordrar över 500kr.
Man registrerar sig lättast via en av alinas reklambanners här på hemsidan.

Synpunkter på min moderering? Kontakt:
| PM:a mig | Maila mig | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret |
Testpilot, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin
| Geeks Officiella Discord-server |
Forumregler

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

Misco har fri frakt och medlemspriser, speciellt på tillbehör kan spara en slant. Ange sweclockers1337 som personalrabatt när du registrerar dig här: https://www.misco.se/Customer/login.aspx?TP_Page=/Customer/Re...

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Long time no see!

Skrivet av DavidtheDoom:

Spanade in sidan, hade någorlunda sortiment till lagoma priser, framförallt smidiga väskor till stationära datorer som kan va riktigt nice vid lan osv faktiskt, kanske blir en sån någon gång framöver. MEN, tråkigt nog inte någon av komponenterna jag letar efter ); Thx för upplysningen dock

Mvh Seb

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Tyvärr inte komponenterna jag söker :X

Skrivet av screamin-daemon:

Misco har fri frakt och medlemspriser, speciellt på tillbehör kan spara en slant. Ange sweclockers1337 som personalrabatt när du registrerar dig här: https://www.misco.se/Customer/login.aspx?TP_Page=/Customer/Re...

Tack för tipset man, nice med vip rea! (:

Mvh Seb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Apachen:

Mvh Seb!

Skrivet av DavidtheDoom:

Alina ger även rabatt på en hel del hårdvara, dock blir det inte så mycket på komponenter (säkert väldigt lite att spela på där) men på ex. kablar kan det vara en hel del. Registrera dig här.

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | PowerColor HD6850 SCS3 | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 510 SSD 120GB | Seagate Barracuda Green 2 TB] HTPC: [Streacom FC8 EVO | i3 4340 | Gigabyte GA-H87N-WIFI | Streacom Nano150 | Kingston HyperX Blu 2x4 GB | 120 GB SSD] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung Galaxy S8+]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2015

Är det någon som vet var man registrerar sig eller hur, för att få del av erbjudandena på CDON? Eller finns det inte kvar med 15% på utvalda prylar?

Bitfenix Neos lila - i5 4690K - Asus Radeon R9 280 DirectCU II 3GB - Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - 850 EVO 250GB - WD Blue 1TB - Crucial Ballistix Sport DDR3 2x4GB - XFX PRO 850W - Samsung SH-224DB - Speedlink Rapax.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av ollonborre14:

Är det någon som vet var man registrerar sig eller hur, för att få del av erbjudandena på CDON? Eller finns det inte kvar med 15% på utvalda prylar?

Försvann tyvärr för ett bra tag sedan.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator