Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2014

Söker tangentbord som visades på DHW13!

Hej alla glada.
Som rubriken lyder så söker jag efter ett tangentbord som visades upp i webbhallens monter på Dreamhack Winter 2013.
Det satt även ett flertal likadana tangentbord uppsatta i en annan monter på "väggarna" som blinkade och rörde sig till musiken.
Belysningen till musiken var vit, men WASD lyste rött. Man kunde även tända och släcka vilka knappar man ville skulle lysa i rött.
Ni som befann er på Dreamhack borde ha sett detta tangentbord. Litet och smidigt och inte heller hundratals extraknappar eller displayer.
Snälla hjälp mig komma på vad detta var för tangentbord. Stort tack på förhand till dig som kommer på vilket jag kan mena.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av sandklef:

Hej alla glada.
Som rubriken lyder så söker jag efter ett tangentbord som visades upp i webbhallens monter på Dreamhack Winter 2013.
Det satt även ett flertal likadana tangentbord uppsatta i en annan monter på "väggarna" som blinkade och rörde sig till musiken.
Belysningen till musiken var vit, men WASD lyste rött. Man kunde även tända och släcka vilka knappar man ville skulle lysa i rött.
Ni som befann er på Dreamhack borde ha sett detta tangentbord. Litet och smidigt och inte heller hundratals extraknappar eller displayer.
Snälla hjälp mig komma på vad detta var för tangentbord. Stort tack på förhand till dig som kommer på vilket jag kan mena.

möjligtvis detta: corsair raptor k40

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Okt 2002
Skrivet av L0bbe:

Tror inte det är rätt. Ska kolla det. Tror jag har en bild på dom som ställde ut dom

GAMING: Intel i7 7700K | Gigabyte | Vengeance 16GB DDR4 | MSI GeForce GTX 970 OC 4GB | 128GB Samsung 840 PRO
LAPTOP: Fujitsu U772 | Intel i7 | 8GB DDR3 | 256GB SSD
HTPC: Intel i7 | Gigabyte | 8GB DDR3 | SSD 128GB
SERVER: Dell PowerEdge 2950 | 2x Xeon E5430 | 32GB | vsphere ESXi 5.5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gnesta
Registrerad
Maj 2011

Eller Corsair K70? Inte så litet kanske men inget extrajunk
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/173896-corsair_vengea...

Edit: Kan förövrigt rekommendera det, jäkligt skönt

CPU: i7 4770K @ 4.6Ghz (H110i) | GFX: SLI EVGA 780 Ti SC ACX (x2) | MB: ASUS Maximus Hero
PSU: Corsair AX1200i | RAM: Corsair Vengeance 16Gb PRO 1866Mhz CL9 | CHASSI: Corsair 750D
SSDs: OCZ Vertex 3 120Gb / SanDisk Extreme ii 480Gb | LJUD: ASUS Xonar STX -> Philips Fidelio X2
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / DELL 27" IPS 1440p | OS: Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hjärnarp
Registrerad
Dec 2010
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Det är Xtrfy som gör dessa, kika länken: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2348752

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2014

Tack så jätte mycket. Det var detta jag letade efter. Verkligen letat överallt JÄTTETACK!

Och tack till er andra som också försökte