VARNING FÖR SCAM! Någon mer som har erfarenhet av denna sidan?

Permalänk
Testpilot

VARNING FÖR SCAM! Någon mer som har erfarenhet av denna sidan?

Hejsan!

Är i tankarna att fixa ett R4-kort till brorsans 3DS, och googlade då lite snabbt och fick upp denna sidan; http://www.r4-ds.se/gateway-3ds.html

Inte nog med att det uppenbarligen är google.se/translate över det hela, order priserna ändras retroaktivt.
Beställde något litet bara för att testa, och mycket riktigt kom inte några prylar fram. Fullt medveten att sidan ser väldigt suspekt ut, speciellt med tanke på att "kontakta oss" skickar en till ett formulär att fylla i

Men nu vet jag iaf 100% säkert, denna sidan har iaf scammat mig och får inte heller något svar från supporten. Hoppas detta hjälper någon annan som går/gick i samma tankar som jag gjorde!

Mvh

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Kan någon gå på sånt här ens? Känns som att det endast är någon enstaka nyanländ invandrare som inte behärskar svenska ännu som inte kan genomskåda detta direkt. De är väl de sista som behöver bli blåsta också. :/

Under "Återgång politik" (returpolicy):
"Alla produkter, utan undantag, kan returneras till oss oavsett anledning inom 7 dagar efter häleri din beställning."

Permalänk

Bäst att anmäla för bedrägeri.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av phoenixdisciple:

Hejsan!

Är i tankarna att fixa ett R4-kort till brorsans 3DS, och googlade då lite snabbt och fick upp denna sidan; http://www.r4-ds.se/gateway-3ds.html

Inte nog med att det uppenbarligen är google.se/translate över det hela, order priserna ändras retroaktivt.
Beställde något litet bara för att testa, och mycket riktigt kom inte några prylar fram. Fullt medveten att sidan ser väldigt suspekt ut, speciellt med tanke på att "kontakta oss" skickar en till ett formulär att fylla i

Men nu vet jag iaf 100% säkert, denna sidan har iaf scammat mig och får inte heller något svar från supporten. Hoppas detta hjälper någon annan som går/gick i samma tankar som jag gjorde!

Mvh

Surt att det finns oseriösa människor.

Här har du min rekommendation av en Svensk firma som är riktigt bra på det dom gör.
PSXCARE

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk
Medlem

Inget som Nintendo skulle uppskatta iaf, köp spelena du vill ha ist.

Permalänk
Skrivet av LeVvE:

Inget som Nintendo skulle uppskatta iaf, köp spelena du vill ha ist.

Kanske vill spela homebrew?

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem

Jag ser att priserna har verkligen minskat på ALLA varor.
-.-

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Svenskan är ju inte direkt bra.

Citat:

Påminn: Vi rekommenderar starkt att använda DHL Express när du köper GATEWAY 3DS kort, 4-6 dagar du kan ta emot varorna. Utan långa väntetider, transportsäkerhet och snabb.

Visa signatur

Citera för svar!