Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Jan 2011

para ihop dongel med tangentbord?

Hej alla!
Tänkte fråga en snabb sak om någon vet svaret. Jag har ett trådlöst tangentbord som jag självklart tappat bort den tillhörande dongeln eller va det nu heter som man har i USB'n. Jag har dock en till dongel från en mus som jag har hittat bland allt skräp... och tänkte fråga om det finns något sätt att para ihop den och tangentbordet istället för musen (eller kanske båda?) på något sätt eller är det bara att slänga iväg tangentbord och gå till närmaste affär och införskaffa sig ett nytt?

kanske är luddigt med information, men jag svarar gärna på frågor i så fall, är okunnig inom området och vet inte heller om detta va rätt ställe att lägga tråden på.

Tack om ni kan hjälpa mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2011

Om du kör Logitech som mus och tangentbord så har dom en funktion för det, om det inte är allt för gamla prylar - http://www.logitech.com/en-us/support/unifying?osid=14&bit=64
Eller om du kör bluetooth så kan du göra det via kontrollpanelen (enheter eller liknande, jag kör engelsk version så jag minns inte)
Återkom med mer info om vad du har för saker...

CPU: Intel® Core™ i5-2500K CPU Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: ASRock Z77 PRO3 GPU: R9 290X 4GB DCII + Arctic Accelero Xtreme IV RAM: Corsair 16GB Chassi: Fractal Design Define R3 PSU: Seasonic X-650 SSD: Samsung 256GB SSD 840 Pro HDD: 8TB ISP: Bahnhof 100/100Mbit Skärm: Samsung SyncMaster SA550 27" Tgb: Logitech G710+ Mus: Logitech G700 Högtalare: Logitech Z523 2.1 OS: MS Windows 10 Pro Tillbehör: Staropramen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Jan 2011

Tyvärr är det tangentbordet från deltaco så inget att hurra över och musen med dongeln är från Microsoft (wireless mobile mouse 3500)

Skickades från m.sweclockers.com