Behöver hjälp med mitt Grafikkort

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Behöver hjälp med mitt Grafikkort

Jag stötte på ett problem idag med när jag skulle installera mina drivrutiner till mitt Grafikkort. Mitt i installationen så stod det ''paketet gick inte att installera''
Efter det tappade jag bilden på ena skärmen (Dual monitor) Tror ni det går till sig ifall jag avinstallerar drivrutinerna genom Catalyst programmet? eller blir det bara värre då, kanske jag tappar bilden helt då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av HeyyRisee:

Jag stötte på ett problem idag med när jag skulle installera mina drivrutiner till mitt Grafikkort. Mitt i installationen så stod det ''paketet gick inte att installera''
Efter det tappade jag bilden på ena skärmen (Dual monitor) Tror ni det går till sig ifall jag avinstallerar drivrutinerna genom Catalyst programmet? eller blir det bara värre då, kanske jag tappar bilden helt då? http://prntscr.com/2m8efm

Bilden kommer inte försvinna helt. Testa att ominstallera, eventuellt med en omgång driversweeper mellan avinstallation och ominstallation.

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av LemonIllusion:

Bilden kommer inte försvinna helt. Testa att ominstallera, eventuellt med en omgång driversweeper mellan avinstallation och ominstallation.

Tack! Ska pröva nu också kan jag uppdatera om det går eller inte

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

kan ju säga så här.. Bilden blev helt svart. Rebootade, inzommat nu dessutom. Står att jag har ''Standard VGA-Bildskärmskort'' som Grafikkort. Är det bara att installera drivrutinerna nu kanske?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av HeyyRisee:

kan ju säga så här.. Bilden blev helt svart. Rebootade, inzommat nu dessutom. Står att jag har ''Standard VGA-Bildskärmskort'' som Grafikkort. Är det bara att installera drivrutinerna nu kanske?

Japp, exakt. Nu använder du standard-drivrutiner som inte klarar av särskilt mycket, inte ens rätt upplösning.

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Japp, exakt. Nu använder du standard-drivrutiner som inte klarar av särskilt mycket, inte ens rätt upplösning.

Den står och tuggar på Microsoft .NET Framework 4.5.... just nu, Behöver jag ladda ner någonting kanske? Läste det någon annastans.

EDIT: Rullar på igen

Skrev fel..
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Proggrammet gick inte att installera... Igen BLIR HELT GALEN