7950 drivrutin 13.9 AMD

Permalänk

7950 drivrutin 13.9 AMD

Hej gubbar har en fråga angående 7950 amd 13.9 beta driver.

Finns det någon annan driver än 13.9 som har bäst stöd för 7950? pga jag har inte hittat/sätt någon annan amd driver som har stöd för 7950 på bästa sätt än 13.9

vilken amd driver andvänder ni med 7950?

Ha en bra dag!

/Michel

Permalänk

Ifall du är osäker på vilke drivrutiner du ska ha kan du använda amd:s driver detect tool.
http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool

Visa signatur

Operativsystem:Windows 8.1 64-bit, CPU:i5 3570K @ 3.40GHz, RAM:16.0GB @ 799MHz, Moderkort:MSI Z77A-G43, Grafik:DELL U2412M (1920x1200@60Hz), R9 390, Minne:111GB Samsung SSD 840 Series, 111GB Samsung SSD 840 EVO 120GB, 931GB Western Digital, Optiska Enheter: SH-224BB

Permalänk
Skrivet av warferwille:

Ifall du är osäker på vilke drivrutiner du ska ha kan du använda amd:s driver detect tool.
http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool

tack, men är inte osäker vill endast veta vilken ni har och vilken ni tror är bäst för 7950 från egna erfarenheter.

Permalänk

ingen som har någon kommentar:)?

Permalänk
Medlem

Det är väll bara att testa senaste whql eller beta och se om det skiter sig?
Olika buggar uppstår ju på olika system, om man kör crossfire, flera skärmar etc.

Permalänk

Den senaste drivrutinen brukar ju vara den bästa... förutom Beta drivers eller om du har crossfire (då kan det vara väldigt olika).

uppstår det några problem eller undrar du bara?

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Skrivet av Bordsvatten:

Den senaste drivrutinen brukar ju vara den bästa... förutom Beta drivers eller om du har crossfire (då kan det vara väldigt olika).

uppstår det några problem eller undrar du bara?

är bara lite nyfiken på vad ni andra har och vilken ni tycker presterar/presterade bäst:) körde själv med 13.9 väldigt länge bytt upp mig nu till senaste för att se hur den fungerar i spel ^^ testar far cry 3 just nu.

Permalänk
Skrivet av MicheltysonN:

är bara lite nyfiken på vad ni andra har och vilken ni tycker presterar/presterade bäst:) körde själv med 13.9 väldigt länge bytt upp mig nu till senaste för att se hur den fungerar i spel ^^ testar far cry 3 just nu.

Jaha okej

Har ett 7970 och kör alltid på den senaste jag hittar, dock inte beta om det inte innebär något väldigt speciellt så att säga

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.