EVGA Hadron air bra/dåligt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2011

EVGA Hadron air bra/dåligt?

Hoj

Såg detta Chassi*

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/183592-evga_h...

är det något att ha ?

är nätagget bra ? fläkten i det såg något litet ut rädd för att den ska låta

är nätagget bättre än Silverstone SFX 450w Gold?
om du sitter på sånt hära chassi berätta gärna hur den är

grymt sugen på att köpa en

Skrev nätagg menade chassi

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Maj 2013

EVGA Hard0N låter porrigt ut. Jag äger ingen personligen men jag kan voucha för den där.. Köp Köp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Cuddleman:

EVGA Hard0N låter porrigt ut. Jag äger ingen personligen men jag kan voucha för den där.. Köp Köp!

Jo den ser ju sexig ut så

Men är rädd för små fläktar som det dära nätagget har : / tänkte ev byta det dära å lägga i mina delar i det chassit ( se i signatur )

å eftersom det blir ju lite belastning så är rädd för att den lilla fläkten kommer låta högt.

men evga är ju känd för bra garantier samt bra prestanda - men har aldrig ägt ett nätagg/chassi ifrån evga så kan inte
säga det med egen erfarenhet.

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Sep 2004

Mmm, vore det inte för det där agget så hade den där lådan lockat ganska mycket
Personligen vågar jag inte köpa ett agg i rackformat, med 40mm fläkt .. Jag kan liksom inte se hur den kan vara tyst i långa loppet under belastning utan att överhetta. Men jag kan mycket väl ha fel!

Jo, en grej till med lådan retar mig nått infernaliskt: varför ska den luta för? Ser ju bara trasigt ut
Hade jag köpt den så hade jag fått bygga nån slags "ben" till bakdelen så den kommer i nivå med fronten

Byggkvaliteten ska vara lite "sådär" av vad jag läste nånstans, men jag har inte sett lådan med egna ögon.

maybe i'm a one trick pony
but i ride it ride it ride it ride it
ride it honey

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2013

att gömma kablar sägs vara svårt iaf.

Clevo P651SG - 15,6" FHD IPS - Gtx 980m +210Mhz core +360Mhz mem - i7 4710QH @3,5Ghz - 180w - crucial 512GB SSD - 8 GB 1600hz ram

Clevo P170EM - 17,3" FHD TN - Gtx 7970m 1050Mhz core +1560Mhz mem - i7 3610QM - 180w - intel 120 SSD - 500GB HDD - 8 GB 1333hz ram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Järlåsa
Registrerad
Sep 2008

Tjenare! om här har du något informativt som kan få dig att antingen köpa eller inte köpa

https://www.youtube.com/watch?v=i3q14IqzQz8

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Roger W:

Mmm, vore det inte för det där agget så hade den där lådan lockat ganska mycket
Personligen vågar jag inte köpa ett agg i rackformat, med 40mm fläkt .. Jag kan liksom inte se hur den kan vara tyst i långa loppet under belastning utan att överhetta. Men jag kan mycket väl ha fel!

Jo, en grej till med lådan retar mig nått infernaliskt: varför ska den luta för? Ser ju bara trasigt ut
Hade jag köpt den så hade jag fått bygga nån slags "ben" till bakdelen så den kommer i nivå med fronten

Byggkvaliteten ska vara lite "sådär" av vad jag läste nånstans, men jag har inte sett lådan med egna ögon.

Nej vart inget köp av det chassit ,

Läste å så även kollade några klipp - i load så låter det dära nätagget väldigt högt
å det låter högre än ett grafikkort .. inte som evga själv sa att det är lägre : /
lät som en dammsugare .

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC