Svenskar, ett gäng idioter?

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte, vad är Flappy Bird? Och varför skulle telefonen vara värd mer pengar för att ett gratisspel är installerat? Och hur kan det vara installerat när det är kopplat till säljarens Apple-ID? Ger säljaren ifrån sig sitt Apple-ID till köparen?

Förstasidan på blocket. iPhone 5s 32GB med Flappy Bird, 18000kr... hahahah eller hur...

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejch:

Än en gång, PER SIDA. Och säg mig, lägger hela Svenska befolkningen ut telefonannonser? Självklart inte, så självklart kan man inte döma ut hela befolkningen, men när majoriteten av alla annonser är dumma, har man då inte rätt att också döma ut majoriteten?

Ditt försök att "verka" intelligent misslyckas tyvärr.

Jag tror inte att det är representativt nej att majoriteten av svenska befolkningen skulle kunna sätta ut en liknande annons. Eller är majoriteten svenskar mördare för att X antal döms varje år? Du får se till kontexten...

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jilted:

Jag tror inte att det är representativt nej att majoriteten av svenska befolkningen skulle kunna sätta ut en liknande annons. Eller är majoriteten svenskar mördare för att X antal döms varje år? Du får se till kontexten...

Jag kan inte hålla på med detta mer, men säg mig, när jag skriver Svenskar, är det då uteslutet att jag menar alla, eller majoriteten? Just nu så var detta mer åt humor hållet, och även med Svenskar, så menade blocket gruppen, för de resterande kan jag inte döma ut, då jag inte vad de gör. Så med att jag menade Svenskarna som helhet i telefonannonser att, så känner jag att jag har rätt att döma ut denna lilla grupp.

Men jag ska låta dig få sista ordet så att du känner att du vann, och sedan kan du låta de som ser en humor i detta fortsätta skriva utan att någon som försöker känna sig bekräftad genom att övervinna någon eftersom de gjort ett fel i en text, stör en. Vill du fortsätta, skicka då ett PM

Permalänk
Medlem

Vet ej om jag ska skriva detta... MEN, man kan ju ladda ner flappy bird på en jailbreakad telefon. Bara ladda ner en ipa fil av fappy bird.
Android så kan man ju bara ladda ner en apk fil av fappy bird. Direkt i telefonen.
Just det, jag sa fappy bird.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Den springande punkten är dock när telefoner med Flappy Bird kommer upp på SweC Marknad.

Tror jag lägger upp min S4 och byter gärna mot en speldator värd 20k, endast custom byggen såklart (allt annat vore skamligt). Vet att ni alla kommer att PMa mig nu så tillåt mig gå igenom alla förslag innan jag återkommer med ett beslut om vem som blir den lyckliga vinnaren av en S4a med Flappy Börd!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Det här är förmodligen en genidrag från tillverkaren! Om inte... jisses, vilken grym reklam ändå.

Permalänk
Skrivet av TuHack:

Det här är förmodligen en genidrag från tillverkaren! Om inte... jisses, vilken grym reklam ändå.

Han bara drog sig bort utan att ge någon direkt anledning.
Han sa lite kryptiskt att han tyckte att folk använde spelet fel.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

Sett att de gör detta på Ebay med, såg någon iPhone 4 som gick för $50.000 eller så med spelet installerat. Hurvida det egentligen finns installerat eller inte vet jag ej. Skulle nog kalla det en grupp av okunniga internetsäljare :]

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Trådtiteln visar inte vad tråden handlar om, istället innehåller den och första inlägget svepande kommentarer som kallar personer för idioter. Tråden har därefter börjat spåra ur och handla om uppmaningar till piratkopiering.

Man får självfallet diskutera ämnet i sig, men då ska det ske utan att kalla varandra idioter eller bryta mot piratkopieringsregeln.