Permalänk
Medlem

Goat Simulator

http://www.youtube.com/watch?v=JN2QUhaKN2Q

http://goat-simulator.com

Någoon som sett detta?

Jag själv tycker det ser ut att vara ett spel som kommer vara perfekt för tråkiga stunder och speciellt när man har natthumor.

Information om spelet:
Du är en get.
Det ser förbannat kul ut.
Förbokning 9,99 USD.
Steam.
De jobbar på att fixa Steam Workshop.

Permalänk
Medlem

såg det på FZ förra veckan tror jag det var och jag fick mig ett gott skratt:)
goat simulator, stå i en hage och käka gräs:D

police, firemen, flight, train, farming, streetsweper, city builder, boat, truck och en herrans massa mer simulator spel, trodde det fanns en gräns men tydligen inte:P.

kritiserar inte, älskar dessa simulator spel och kommer garantera testa detta:)

Permalänk

CoffeeStain har sjunkit till ett nytt låg.

Permalänk
Medlem

Hoppas innerligt att robbaz kommer köra det, ser helt galet ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

CoffeeStain har sjunkit till ett nytt låg.

Varför det? De har lyssnat på "fansen" och gjort det dom har frågat efter..

Permalänk
Medlem

Såg trailern igår och skickade runt den till några polare. Alla skrattade och undrade om detta var ett skämt.

Permalänk
Medlem

Se till att vara först med rättigheterna till en spårad XXX-version av spelet också, "Goat Stimulator"
Halvkul klipp, men jag ser verkligen inget utrymme för detta.Hör det någon mer detaljerad frågeställning till tråden än huruvida någon testat det?

Permalänk
Medlem

Kändes ju inte riktigt som en "simulator".

Permalänk
Medlem

När kommer simulator simulator?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Haha, ser kul ut

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Varför det? De har lyssnat på "fansen" och gjort det dom har frågat efter..

Tanken på att en dev studio som skapade så bra spel, Sanctum 1 & 2, ger mig kräkreflexer.
Detta spelet kommer bli hundra ggr mer populärt en de spelen. Pga att det är ett sånt spel som youtube fuckers lätt kan göra ''Let's Plays'' av.
Att det här skitspelet blir mer populärt än ett spel som folk faktiskt har kämpat för att göra är BS.

Men som alla andra casual spel så kommer det dö ut fort. När du är gammal så kommer du inte tänka tillbaka till 2014 och säga ''Gud, Goat Simulator var en riktig höjdare''.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Tanken på att en dev studio som skapade så bra spel, Sanctum 1 & 2, ger mig kräkreflexer.
Detta spelet kommer bli hundra ggr mer populärt en de spelen. Pga att det är ett sånt spel som youtube fuckers lätt kan göra ''Let's Plays'' av.
Att det här skitspelet blir mer populärt än ett spel som folk faktiskt har kämpat för att göra är BS.

Men som alla andra casual spel så kommer det dö ut fort. När du är gammal så kommer du inte tänka tillbaka till 2014 och säga ''Gud, Goat Simulator var en riktig höjdare''.

Självklart inte men det är ett experiment som blev väldigt populärt, därför det valde att publicera det. Och i slutändan tror jag det kan gynna oss då dom antagligen kommer tjäna fina pengar på det spelet och kan utveckla ett nytt bra spel som det istället bör göra.

Permalänk
Avstängd

haha såg det härom dagen tänkte det skulle jag nästan kunna köpa för det verkar lite fulkul

Permalänk

Med alla de här buggarna kommer man kunna spela hela natten utan att bli uttråkad; nya scenarion uppkommer hela tiden