Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2013

Behöver runt 7m HDMI Sladd, hjälp!

Hej! Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe (feel free to move it).
Hursomhelst, jag behöver en HDMI-sladd som kan nå runt hela mitt rum (runt 7m).
Den ska gå från min dator till min TV som hänger på väggen, skulle vara väldigt tacksam för hjälp om hur detta kan lösas och var man kan köpa grejerna, länka gärna
Vill antingen ha en väldigt lång HDMI sladd, eller en HDMI förlängningssladd
Priset spelar inte någon jättestor roll, men behöver inget överdrivet, behöver ingen diamond-plated SUPER XTREME HDMI CableX xd
Tackar på förhand!

// Vizuka

CPU: i7-6700K | GPU: GTX 1050Ti | RAM: 16GB 2666Mhz DDR4 | HDD: 2TB | SSD Samsung 850 EVO 120GB | ASUS Maximus VIII Hero | PSU: EVGA SuperNOVA 850W G2 | Tangentbord: CM Storm Novatouch TKL | Mus: Zowie ZA12 | Mikrofon: Blue Yeti Blackout | Hörlurar: Sennheiser HD598 | DAC/Amp: FiiO E10K, Astro MixAmp Pro TR | Skärm: BenQ XL2720Z | TV: LG 42" LED 3D TV

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av Vizuka:

Hej! Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe (feel free to move it).
Hursomhelst, jag behöver en HDMI-sladd som kan nå runt hela mitt rum (runt 7m).
Den ska gå från min dator till min TV som hänger på väggen, skulle vara väldigt tacksam för hjälp om hur detta kan lösas och var man kan köpa grejerna, länka gärna
Vill antingen ha en väldigt lång HDMI sladd, eller en HDMI förlängningssladd
Priset spelar inte någon jättestor roll, men behöver inget överdrivet, behöver ingen diamond-plated SUPER XTREME HDMI CableX xd
Tackar på förhand!

// Vizuka

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=310730

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 Ti 8GB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/hdmi...

Nästa gång kan du väll gå in och söka själv?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012

Kolla kina (dx, ali, ebay, etc).
Jag köpte en 10m DVI för strax över hundringen. Den känns kvalitativ och fungerar perfa.
Supran som länkades ovanför känns något överprisad i jämförelse.

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av pSYKED:

Sorry, är för lat för det, nämen gjorde det och hittade inget, så skrev här då

CPU: i7-6700K | GPU: GTX 1050Ti | RAM: 16GB 2666Mhz DDR4 | HDD: 2TB | SSD Samsung 850 EVO 120GB | ASUS Maximus VIII Hero | PSU: EVGA SuperNOVA 850W G2 | Tangentbord: CM Storm Novatouch TKL | Mus: Zowie ZA12 | Mikrofon: Blue Yeti Blackout | Hörlurar: Sennheiser HD598 | DAC/Amp: FiiO E10K, Astro MixAmp Pro TR | Skärm: BenQ XL2720Z | TV: LG 42" LED 3D TV

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Vizuka:

nämen gjorde det och hittade inget, så skrev här då

Cmon bro, it aint that hard....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Storvik
Registrerad
Mar 2009

i7 6700K | Asus 1080 Strix | Maximus VIII Gene | 32GB 2666mhz | 1TB SSD | RM650x | H80i | Jonsbo UMX3 | O2+ODAC | AOC Q3277PQU | Fidelio X2