Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2002

Vad leter jag efter?

Hej!

Jag letar efter en produkt som gör datatrafik i det mobila nätet automatiskt men som bara kostar några hundralappar.

poängen är att den ska skapa aktivitet i nätet så att den ser ut att användas

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

En Samsung Galaxy Pocket Plus GT-S5301 telefon med youtubes längsta video eller något annat som drar internet konstant?
Och varför vill du ha aktivitet?

DATORN Chassi: NZXT PHANTOM 410 CPU kylare: corsair H80i med noctua nf f12or CPU: intel core i7 3770K Moderkort: ASUS p8Z77-V SSD: corsair force GT 120GB RAM: corsair vengeance dual c 1866mhz 16gb(2x8) GPU: ASUS 9800 GTX+ Dark knight PSU: corsair tx 750w HDD: western digital green 1TB KRINGUTRUSTNING Headset:Logitech g35 Tangentbord:Corsair k70 mx blue Mus:Roccat kone pure(blå) Ratt:Logitech g27

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skåne
Registrerad
Jul 2010

Har du en dator i nätet kan du väl slänga upp nån torrent eller bara typ ett skript som pingar? Menar du mobil som Wi-fi eller som 3g?

Får man fråga varför du vill ha konstant datatrafik?

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2002

Jag hade tänkt mig något i stil med en termometer som skickar info om temperaturen via mail eller sms. Har ni hör talas om något liknande?

Jag har 10 abonnemang som behöver vara aktiva för att jag ska få behålla dem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Grandessa:

Jag hade tänkt mig något i stil med en termometer som skickar info om temperaturen via mail eller sms. Har ni hör talas om något liknande?

Jag har 10 abonnemang som behöver vara aktiva för att jag ska få behålla dem

Är det inte billigare att säga upp dem*?
eller har du en väldigt bra deal?

men det finns utorrent till smartmobiler om det är sådanna, så sätt igång att dern ska ladda upp någe (lagligt!!!!)((om du väljer en laglig torrent, typ ett simpelt dokument elelr en bild du tagit))

AMD Ryzen - gtx 1060
Laptop - Asus intel pentium (som kraschade ;( ).
2x Alto pro 215, 2x 18" sub, slutsteg mm.
Normalt folk köper en bil, jag köpte en mixer för samma pengar ( :/ :) ).
Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus