Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Fel på Bluetooth drivrutin?

Jag har en Sony Vaio (jag veeet.. jag veeet).. med win 8 (jag veeeet) Nu har den fått för sig att drivrutinerna är fel på skiten. Så jag använder det inbyggda systemet för att söka efter updates för just den. Funkar inte. Tänkte att jag kan ju återställa s-iten till tidigare. Ja.. till i förrgår fanns det ett datum.. och då funkade den inte heller. Så attee.

Jag gillade XP så mycket bättre. Eller bara vista.

Och jag behöver.. hjälp. Av någon som förstår vad fan jag pratar om och har en bra lösning på windows har fuckat upp hela min kompetens när det gäller att ladda ned drivrutiner. FML

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Sep 2006

Gå om på sonys hemsida. Ange din modell och sök sedan drivrutiner. Där har du alla som du behöver.

http://www.sony.se/support/sv

Lycka till.

(\__/)
(O.o )
(> < )

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Struggler. Om det gick sådär lätt ändå Problemet kvarstår fortfarande.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Kolla på vem som gjort bluetooth enheten och kolla på deras sida om det finns nya drivisar.

Skickades från m.sweclockers.com

Laptop: ASUS UL30VT CPU: Intel SU7300@1,9 GHz (stock 1,3 fabriksklockad till 1,7) GPU 1: Nvidia GeForce G210m @ 750/850 (stock 606/790) GPU 2:Intel GMA X4500MHD (växlingsbar grafik) RAM: 4 GB SSD: Crucial M4 128 GB OS: Windows 8.1 PRO N med fungerande växlingsbar grafik
Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbaka