Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013

Ni som har Razer Timat 7.1

Tja

Ni som har razer Timat 7.1. Är det ett bra headset. Är det värt pengarna.

Finns det något i samma prisklass som är bättre? Blir det stor skillnad på ett steelserie siberia v2 ljud mässigt.

Tack för svaren// Fronne

CPU: Intel Core i5 3200 MHz RAM: Corsair Vengence 2X4 Gb GPU: Gigabyte Geforce GTX 660 SLI Mobo:Gigabyte G1.Sniper 3 :Corsair GS 800w Chassi: Cooler Master HAF X HDD: WD Black 2tb 7200 rpm

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Frondaim:

Tja

Ni som har razer Timat 7.1. Är det ett bra headset. Är det värt pengarna.

Finns det något i samma prisklass som är bättre? Blir det stor skillnad på ett steelserie siberia v2 ljud mässigt.

Tack för svaren// Fronne

Äger inte headsetet (som tur är) men har testat det en kort stund, har även haft "nöjet" att lyssna på Siberia..... Summa summarum: Köp riktiga lurar istället. Vill du absolut ha ett headset skulle jag ta Sennheiser PC360 eller evt. Qpad 85/90, dessa kan faktiskt spela musik också, nåt man kan glömma med Razer/Siberia (om man inte är döv)

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Storvik
Registrerad
Mar 2009

Som nämnts i hundra olika trådar... Sennheiser PC360 och Qpad QH-90 är det enda vettiga headseten.
Annars är det riktiga hörlurar + lös mic som gäller

i7 6700K | Asus 1080 Strix | Maximus VIII Gene | 32GB 2666mhz | 1TB SSD | RM650x | H80i | Jonsbo UMX3 | O2+ODAC | AOC Q3277PQU | Fidelio X2