Permalänk
Medlem

zowie ec2 evo cl HACKIGA RÖRELSER

skaffade mig en zowie ec2 evo cl förra veckan och den är helt perfekt. Ingen mouse prediction, mouse accel. Bra form. lite hal i början men blir bättre. Overall jätte bra. FÖRUTOM när jag ska gå runt tex hörnen och måste dra crosshairen med hörnet samtidigt som jag går i spel. Då blir det nästan lite hackigt. Har dpi på 2300 och ingame 1.26 i csgo. och ingame 7% i bf4.

Här finns en video men en jämförelse med min gamla mus corsair m90.

Inte det bästa exemplet. hackar mycket mer när man "strafe:ar" och ska göra likadant. Kan det vara för att min förra var braided cord och denna är lite mer av en gummi yta och fastnat lite grann i bordet. Eller för att jag kör med handleden i bordet. eller hög dpi?

Permalänk
Medlem

Har du många olika färger på din musmatta? De har problem med trackingen på sådana ytor, säkrast är att använda en helfärgad. http://play.esea.net/index.php?s=forums&d=topic&id=405808

Permalänk
Medlem

Har en svart musmatta. Fattar inte riktigt dom som vill ha en färgad musmatta.

Permalänk
Medlem

Provat andra dpi nivåer?
Windows 8.1 ? Isåfall stabil hz?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Provat andra dpi nivåer?
Windows 8.1 ? Isåfall stabil hz?

Ska testa andra dpi nivåer.
har windows 7. Och min hz är inställd på 1000 på musen. men pga att dom inte har ett software så vet jag inte om det faktiskt är det. Lite "krångligt" att ställa om hz.

Permalänk
Medlem

Smuts på lasern?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rigor:

Smuts på lasern?

Tror inte det? hur kan jag kolla noggrannare på det. Kanske min billiga matta som är problemet? A4TECH x7

Permalänk
Medlem

det är musen som inte rör sig helt flawless på mus mattan märkte jag. Kollade noga på musen när jag drog den på musmatta så sakta jag kunde och det är som om den inte riktigt går helt "smooth" när man drar den riktigt sakta. Ska jag verkligen behöva gå ner i dpi pga detta

Kollade på undersidan och baksidan av plasten på musen tar i i musmattan. tror det är det. Så mina skatez där bak hjälper inte direkt.