Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Religions Hjälp

Kan nån förklara skillnaden medan den Katolska Ortodoxa Och Lutherska Kyrkan på ett bra sätt jag behöver det till min Uppsats som är väldigt betygsgrundande. Jag ska inte CopyPaste:a då de kan se det då det här är på nätet och om man lägger det ni skriver i något sökprogram lärare har tillgång till så ser de det och jag får F

i7-4770k | 1080Ti | Noctua NH-D14 | 16Gb DDR3 |
Bahnhof 1000/1000

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2007

Skärp dig. Öppna en lärobok och gör dina egna uppgifter.

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Jag kan hjälpa dig.
* Vad definierar den katolska ortodoxa kyrkan?
* Vad definierar den lutherska kyrkan?

Du finner svaren i din lärobok, som Crippa säger.
Om du kan svara på dessa två frågor så kommer resten att bli mycket enkelt och du kommer att få minst F+.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Mar 2006

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden eftersom forumet inte är till för läxhjälp. Skoluppgifter är ett sätt att själv lära sig att göra efterforskning. För forumet gäller följande:

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/KimTjik