Halva webbläsaren blir svart när man tabbar upp och ned chrome.

Permalänk
Medlem

Halva webbläsaren blir svart när man tabbar upp och ned chrome.

Ibland när jag har minimerat chrom och sedan tar upp det igen, så är den översta halvan svart. När jag för muspekaren över det svarta området så ser man efterhand vad det ska vara under. Alltså om jag pekar på vänstra sidan så visas den vänstra sidan. Så jag måste peka överallt för att reveala vad som finns bakom.

Såhär ser det ut:

Permalänk
Medlem

Har liknande problem men har använt Firefox när det är alldeles för påfrestande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Funkar flash som det ska?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Funkar flash som det ska?

Ja vad jag vet, vet inte hur man ominstallerar det, kan ju bara aktivera och avaktivera det i chrome?

Permalänk
Medlem

Har liknande problem med mitt chrome. Har inte varit så mer än till och från i typ 1 månad. Någon uppdatering som spökar?

Permalänk
Medlem

Har samma problem här, började för några veckor sen. Väldigt irriterande. Kör chrome, och använder datorn i signaturen med win 7 ultimate.

Permalänk
Medlem

Samma här.

Permalänk
Medlem

Samma för mig. Jag kör win 8.1 & Chrome

Permalänk
Medlem

Lika så här med, någon på google som failat med koderna eller något. hoppas på uppdate.

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att det pågått i ca 2-3 veckor, och med alla ni som också har samma problem så är det nog en update som failat.

Permalänk
Avstängd

Samma här. Win 8.1 o chrome.

Permalänk
Medlem

En till här. Pågått ca 2-3 veckor. Bör komma update som löser problemet så småningom..

(win 8.1)