Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Bra mus till DiNove Edge?

Jag har ett Logitech Dinovo edge som jag styr htpcn med. Tycker det är sjukt bra och vill absolut inte byta. Dock känner jag ibland att jag har behov av en mus, när man ska flytta massa filer å sånt.
Nu söker jag förslag på möss, som jag kan köra med samma mottagare som till tangentbordet.

Har kikat på denna, men det framgår inte av beskrivningen. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=443422

Är det någon som kanske har koll på vilken bluetooth mus man kan använda till DiNovon?

Det är inte lätt att va tung...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Bump

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Okt 2011

Har du ont om usb portar eller vad är problemet? Du kan ju ansluta vilken mus som helst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av CJ1stream:

Har du ont om usb portar eller vad är problemet? Du kan ju ansluta vilken mus som helst.

Antar att du inte sitter inne med något svar till min fråga?

Stämmer bra att jag kan koppla in vilken blåtandsmus som helst. Dock innebär detta att jag måste ha en mottagare till, och jag vill inte ha nån i frontanslutningarna.
Idag har jag dragit en usb-förlängningskabel i kabellisten upp till teven och gömt min mottagare till Dinovon där.
Självklart kan man prova att ha mottagaren i bak på datorn, men när jag provat det med dinovon har det funkat sådär. I vissa lägen tappar den anslutningen...

Så DÄRFÖR. vill jag ha en mus som lirar med samma mottagare...

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Okt 2011

Du kan ju sätta en usb-hub i slutet på din förlängningskabel och där ha två mottagare. En mus mottagare är ju bara ett par millimeter.

Ska du köra samma tror jag att du behöver en lödkolv och grymma skills i att skriva egna drivrutiner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Okej, så med andra ord är det omöjligt?
Då har jag fått svar! Tack.

Skickades från m.sweclockers.com