Vissa sidor laddar inte, blank/vit sida.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Mar 2010

Vissa sidor laddar inte, blank/vit sida.

Har inte en aning om varför detta problem har dykt upp, men när jag ska gå in på vissa sidor så händer det inget. Webbläsaren (Chrome) går in på sidan men allt är vitt. Jag upptäckte även nyss att jag inte kan kolla i "Butik" på steam-klienten heller.
Det enda jag gjort nyligen (igår) är att installera+avinstallera Tor, vilket får mig att tänka att det kan vara relaterat till detta.

Ex.

Dold text

Så... några tankar om hur jag fixar detta?
Detta har jag provat:

• Byta till Firefox- Oförändrat.

• Starta om datorn- Oförändrat.

• Starta om router- Oförändrat.

• Byta ip-adress- Oförändrat.

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD R7-2700 @4.1GHz - ASUS Vega 56 ROG - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2011

Luktar virus/malware...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Mar 2010

Men herregud! Ägd av mitt eget anti-virus program, mupparna som gör F-secure borde få en känga någonstans. Gick in för att göra en scan och såg att de lagt till en ny liten finurlig sak, ett filter. Så jag kunde inte gå in på något "vuxet relaterat", om man säger så. Sådant skulle man ju gärna läsa om innan de implementerar det...

Aja, tack för hjälpen!

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD R7-2700 @4.1GHz - ASUS Vega 56 ROG - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Jul 2010

Bumpar lite, jag har detta problem och sidan laddar ibland o ibland inte?
Har inget virusskydd så det är inte problemet, har hänt rätt ofta när jag kör med chrome någon som har lösning?