Permalänk
Medlem

Logitech G700 Gaming Mouse - Problem

Hej!

Har en Logitech G700 Gaming Mouse som sen en tid tillbaka bara plötsligt slutar fungera i ungefär 5 sekunder. Detta sker vanligen när jag spelar men också vid vanligt användande och börjar bli väldigt störande när man spelar spel som Battlefield 4. Har har tankarna om att jag ska lämna in den på Service hos Inet där jag köpte musen men rädd att de inte ska hitta problemet och istället ge mig en ekonomisk skuld som jag inte alls känner jag har lust att betala och samtidigt ha felet kvar.

Det speciella med musen är att den går att använda både trådlös och med sladd men även med sladd uppstår problemet.

Ett annat irriterande problem är att Logitech mjukvara inte alltid vill starta vilket gör att jag måste starta om datorn tills det funkar, detta är dock ett problem jag inte alls tror går på garanti men ville gärna säga det också.

Så vad tycker ni? Hur ska man göra åt problemet? Ska man lämna in den ändå fast man vet att Inet troligen inte kommer hitta felet då detta händer typ varannan timme och deras felsökning pågår nog inte riktigt så länge.

Tack för svar! //Cenorida

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Har nu kontaktat Logitech Support via Mail och invänta svar. Har även skrivit det samma till Inet men det enda de svarar på är att skicka en fraktlapp. De svarar inte ens hur jag borde gå tillväga med detta problemet så får vi se om något händer.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500