Thief får AMD Mantle och Trueaudio den 18 mars

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2009

Thief får AMD Mantle och Trueaudio den 18 mars

Idag smäller det kanske, får hoppas att nya drivare och mantle till Thief kommer idag så det inte är försenat.

http://www.sweclockers.com/nyhet/18454-thief-far-amd-mantle-o...

Det börjar bli lite tråkigt med alla förseningar som har varit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Okt 2013

AMD Catalyst™ 14.3 Beta V1.0 Driver for Windows® Operating System
Last Updates: 3/17/2014
Article Number: RN-WIN-B14.3V1.0

http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/latest-catalys...

​The AMD Catalyst™ 14.3 Beta V1.0 Driver can be downloaded from the following links:

AMD Catalyst™ 14.3 V1.0 Beta for Windows®

NOTE! This AMD Catalyst™ Driver is provided "AS IS", and under the terms and conditions of the End User License Agreement provided therewith.

Installing The AMD Catalyst™ Software Driver

Current driver MUST be uninstalled before updating to AMD Catalyst™ 14.3 Beta V1.0 driver. For detailed instructions on how to correctly uninstall or install the AMD Catalyst Software Suite, please refer to the following support resources:

How-To Uninstall AMD Catalyst™ Drivers From A Windows® Based System
How-To Install AMD Catalyst™ Drivers For A Windows® Based System

Feature Highlights of The AMD Catalyst™ 14.3 Beta V1.0 Driver for Windows®

Thief:
AMD Mantle and AMD True Audio support
Improves stuttering observed in CrossFire mode
Call of Duty: Ghosts: QUAD CrossFire profile update – improves level load times
Audio issues observed when using CrossFire configurations (and V-sync enabled) have been resolved
BattleField 4: V-sync issues observed on CrossFire configurations (with Mantle enabled) have been resolved

Known Issues

Intermittent driver stability issues when installing/un-installing on Desktop Kaveri platforms that support AMD Enduro technology under Windows 8.1. Please disable Enduro support to resolve the issue
Secondary GPUs do not enter low power state on CrossFire configurations; this issue will be addressed in the next AMD Catalyst beta release
Thief (DirectX): Lighting flickers on CrossFire configurations only after CrossFire has been enabled then disabled; this issue will be addressed in the next AMD Catalyst beta release
Battlefield 4 (DirectX): Quad CrossFire configurations with Eyefinity Display configurations suffer slowdowns and stability issues
Titanfall: Flickering occurs under AMD CrossFire configurations

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Okt 2007

nån som har provat Thief i CF? jag fick stänga av mitt CF pga av för mycket stuttering med 14.2 Beta nämligen! hoppas det är spelbart nu!

Chassi: ANTEC THREE HUNDRED | Intel Core i7-4770K 4.4 GHz | CPU Kylare: Corsair Hydro Series H50 | Moderkort: Asus Z87-A | Minne: 16 GB G.Skill TridentX DDR3 PC19200/2400MHz | Hårddiskar: SSD SanDisk Ultra Plus 256GB + Samsung SpinPoint F4 + 750GB IDE | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Nätaggregat: Thermaltake Toughpower W0117 750W | Bildskärm:ASUS VE278Q 27

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
OSLO
Registrerad
Okt 2010

hade stora problem med nya drivrutinen överhuvudtaget, mycket lagg och skit som jag aldrig haft, gick tillbaka till versionen före denna som kom igår!

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Okt 2007

för mig funkade CF mycket bättre...kunde höja inställningarna oxo och ha bättre fps ändå!

Chassi: ANTEC THREE HUNDRED | Intel Core i7-4770K 4.4 GHz | CPU Kylare: Corsair Hydro Series H50 | Moderkort: Asus Z87-A | Minne: 16 GB G.Skill TridentX DDR3 PC19200/2400MHz | Hårddiskar: SSD SanDisk Ultra Plus 256GB + Samsung SpinPoint F4 + 750GB IDE | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Nätaggregat: Thermaltake Toughpower W0117 750W | Bildskärm:ASUS VE278Q 27

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Sep 2010

Funkar bra för mig både i thief och bf4. Kör cf min dator finns i sign.

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2013

Benchade utan mantle i 14.2 betan och nu med mantle i 14.3. Fick 2 fps sämre med mantle..

Dock har jag en garanterad GPU flaskhals när jag lirar i 2560x1440 på ultra utan SSAA med ett 7970 ghz.