Tips för ny multifunktionsskrivare önskas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Jul 2008

Tips för ny multifunktionsskrivare önskas

Har Canon MP540, kanske skrivit ut 200 a4 ark och 10 foton och ena tonerhuvudet har redan lagt av...DYNGA! Tyvärr ingen garanti kvar.

Min första skrivare 2001 var en gammal HP laser från ett sjukhus (5L tror jag den hette), så den var redan rejält använd. Förutom felet med att man var tvungen att mata arken manuellt, klassiskt fel på den modellen, så bara gick den och gick. Min sambo läste till veterinär och skrev ut fruktansvärt mycket papper. Ångrar att jag slängde den.

Nu behöver jag en ny med KVALITET, själv tänkte jag mig multifärg laser tex http://www.clasohlson.com/se/Allt-i-ett-f%E4rglaserskrivare-E...

Men min sambo tycker det är för dyrt. Själv hatar jag dålig kvalitet.

vad har ni för erfarenheter?

Fridens

Emil

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

själv äger jag en samsung ML-2165W, och jag är helt nöjd med den. visserligen har jag aldrig haft någon annan skrivare, men jag tycker nog helt klart att den är bra för det priset.
den har aldrig krånglat, "bläcket" - eller vad det heter på en laserskrivare - räcker hur länge som helst, och den skriver ut snabbt nog för mina behov.

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Aug 2007

Jag har denna:
www.dustinhome.se/product/5010598181/hp-color-laserjet-pro-10...

Anledningen till att jag köpte denna är att jag precis som du har haft väldigt goda erfarenheter av HP. Detta är min fjärde HP-skrivare. Den stödjer dessutom trådlös uppkoppling och AirPrint så vi kan skriva ut från våra telefoner.

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2010

Jag har själv bla. en mp540 och den fungerar toppen! Det är en riktigt bra skrivare. Däremot äter den bläck som tusan.