Permalänk
Medlem

hjälp med teknik arbete

Jag har ett teknik arbete där jag ska skapa en uppfinning och jag undrar om ni skulle kunna skriva era vardags problem upfinningen får inte var tex en app eller något jätte komplicerat och det kan vara en förbättring på något som redan finns

Permalänk

En uppfinning som automatiskt byter tomma toarullar mot fulla!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

En uppfinning som automatiskt byter tomma toarullar mot fulla!

Den är bra ska ha den som alternativ

Permalänk
Medlem

Återvinningsbart toapapper.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skuttokova:

En uppfinning som automatiskt byter tomma toarullar mot fulla!

En sådan uppfinning kom jag ihåg att det skojades om i Svenska MAD på 60-talet. Inte för att jag var med på den tiden men jag läste en hel del gamla tidningar när jag var mindre.

MADs uppfinning var typ en toapappershållare med plats för flera rullar ovanför den aktuella. Kanske kan ge inspiration:

Edit: Den var visst från 1983...

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Saknar diskussions värde samt att forumet inte är till för att lösa skoluppgifter.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.