Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014

Utbytbara keycaps på svenska layout.

Hejsan Sweclocker forum!!

Detta blir min första post på detta forum och hoppas ja kan få hjälp
Ja har sökt lite efter ubytbara keycaps till mekaniska keyboard och har haft ett av Maxkeyboards set på tankarna. Problemet är ju då att man saknar å,ä,ö knapparna och själva utlägget på knapparna är inte densamma. Detta specifikt är de ja kikat på, http://www.maxkeyboard.com/max-universal-black-translucent-me...

Vad jag egentligen vill få svar på är om det finns något märkbart utbud av eftermarknads keycaps på keyboards men svensk layout?

Hoppas ja kan få svar på detta!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2012

Inet har blanka ducky keycaps is svart och vitt, Maxfps har haft tidigare, netonnet verkar också ha lite. WASD är det inte helt ovanligt att folk beställer från i ISO layout.
"This is the only All-in-one DIY replacement keycaps kit designed for backlight or non-backlight Cherry MX switch mechanical keyboards. Kit includes all standard keys, custom keys, 1.5 modifier keys, 1.25 modifier keys, ISO Enter keys, and compatible with 4 different types of spacebar mounting sizes."
Max sett'et skulle passa, men det kanske inte funkar för dig om det inte är på svenska.

Jag är värdelös på att stava.