Söker efter planscher för att framhäva fördelen med Fiber-kabel!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2010

Söker efter planscher för att framhäva fördelen med Fiber-kabel!

Hej,

Som titeln säger så söker jag någon form av A4 papper som lätt kan skrivas ut och klistras upp på anslagstavlor och liknande för att öka intresset för att bygga fiber i området.

Vet att vissa kabel-bolag erbjuder information, men det tenderar att vara 3-6 sidor vilket så klart inte går att klistra upp. Så om någon vet något bra papper som tar upp fördelarna med fiber kabel i punkter så hade jag varit mycket tacksam!

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841
Google är inte din vän. www.donttrack.us
Skaffa säker epost med ProtonMail! #14698306
Spela Supreme Commander! www.faforever.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jag är från Vettet
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej,

Som titeln säger så söker jag någon form av A4 papper som lätt kan skrivas ut och klistras upp på anslagstavlor och liknande för att öka intresset för att bygga fiber i området.

Vet att vissa kabel-bolag erbjuder information, men det tenderar att vara 3-6 sidor vilket så klart inte går att klistra upp. Så om någon vet något bra papper som tar upp fördelarna med fiber kabel i punkter så hade jag varit mycket tacksam!

gör nåt humor "knäckebröd" ät mer Fiber 100Mbit, "knäckehäxan har också fibrer" osv

information fastnar inte kommer inte vara "hook on" ingen jävel läser ens en A4 om fibernät..
dom som vet vad det är vet fördelarna.. dom som inte vet vad det är för något har säkerligen inte heller behovet av netflix, streama, osv

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2004

Om det finns mycket ungdomar i området så tycker jag du ska vända dig till dom. Sen får dom tjata på respektive föräldrar istället för att du ska försöka fånga deras nyfikenhet med lappar överallt.
Börja med skolan, matbutiker, ungdomsgårdar (finns sådant fortfarande?) osv. Det finns garanterat inte en enda unge som inte vill ha fiber.