Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013

Ny mus - Steelseries Rival PROBLEM!

Tjena alla sweclockare!

Var och köpte mig en ny mus idag, en steelseries rival. Riktigt skön må jag säga, men problemet är att den "fryser" till ibland, är som att den slår av och på under nån sekund, skit störande. Inte så roligt att ha så när man lirar shooter spel.

Hoppas nån kan hjälpa mig lösa detta sketproblem!

/ TomHangs

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Maj 2007

Prova byta USB-pport.. Annars reklamera

MSI Z370 TOMAHAWK | MSI GeForce GTX 1080 8GB Armor | Intel® Core™ i7-8700K @ 4,7 GHz | Samsung 16GB DDR4 2133 MHz | M.2 PCIe SSD Intel 256 GB | Western Digital 1TB 7200 rpm | FSP 500W 80+ Silver | MSI Codex

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av Rocky Scarlet*:

Prova byta USB-pport.. Annars reklamera

Har prövat dom flesta, men ska se om jag har några fler jag kan prova i! Ja, annars blir det tillbaka till butik.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013

Funkar klockrent med min andra mus (Microsoft 3.0)... Så blir att fara tillbaka med den imorgon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Sep 2008

Exakt samma för mig. Hem att testa lite mer annars får man väl byta. Även jag har en Microsoft 3.0 som funkar utan problem i samma port.

ASUS x99-A II | 6850K | 16gb | GTX 970x2 | G2 750 | Samsung 840 EVO | Define S |

ASUS J-1900 | SODIMM 4gb | 840 EVO |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av fallelito:

Exakt samma för mig. Hem att testa lite mer annars får man väl byta. Även jag har en Microsoft 3.0 som funkar utan problem i samma port.

Riktigt trist när det är en splitterny mus, och alla andra möss funkar prima...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av TomHangs:

Riktigt trist när det är en splitterny mus, och alla andra möss funkar prima...

Verkligen. När man läser att andra har exakt samma problem känns det inte som att man fått en månadagsex heller...
Nej blir nog en Deathadder istället.

ASUS x99-A II | 6850K | 16gb | GTX 970x2 | G2 750 | Samsung 840 EVO | Define S |

ASUS J-1900 | SODIMM 4gb | 840 EVO |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2013

Hm min funkar perfa. Byt den.

1337

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013

Var på Mediamarkt idag och bytta till en annan, funkar klockrent. Måste varit fel på musen med andra ord, puh...