Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Sep 2013

X-box 360 PC USB trådlösa handkontroll

Jag vet inte om detta är rätt plats att posta om detta men jag undra om det finns någon laddare eller någonting, för att köpa batteri hela tiden är ju riktigt slöseri på pengar.
Jag använder kontrollen ganska ofta nu för tiden.

Tackar
Alexander

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av ProBlackbird:

Jag vet inte om detta är rätt plats att posta om detta men jag undra om det finns någon laddare eller någonting, för att köpa batteri hela tiden är ju riktigt slöseri på pengar.
Jag använder kontrollen ganska ofta nu för tiden.

Tackar
Alexander

Absolut finns det, har en själv. De kallas för Play & charge kit och fungerar riktigt bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Sep 2013

Fungera detta på PC?
https://www.inet.se/produkt/6605179/microsoft-gamepad-tradlos...

Skrivet av NordhNet:

Absolut finns det, har en själv. De kallas för Play & charge och fungerar riktigt bra

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2011

Du får skaffa ett laddningskit bara. Som han ovan nämnde. Då kan du bara ladda under tiden. Alternativt kan du skaffa laddningsbara batterier (exempelvis 4 pack) så du alltid har 2 batterier laddade.

Asus Z99A II | i7 6800K | 4x8 GB Corsair Dominator Platinum | EVGA GeForce GTX 1070 | Corsair AX760 | Samsung 840 250GB | Fractal Design Define S | Noctua NH U12S | BenQ XL2411Z | Logitech G930 |

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

Japp, det är en sådan jag kör med samt det ovan nämnda Play & charge kit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Sep 2013

Tack så mycket för ett snabbt svar.