Permalänk

X-box 360 PC USB trådlösa handkontroll

Jag vet inte om detta är rätt plats att posta om detta men jag undra om det finns någon laddare eller någonting, för att köpa batteri hela tiden är ju riktigt slöseri på pengar.
Jag använder kontrollen ganska ofta nu för tiden.

Tackar
Alexander

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av ProBlackbird:

Jag vet inte om detta är rätt plats att posta om detta men jag undra om det finns någon laddare eller någonting, för att köpa batteri hela tiden är ju riktigt slöseri på pengar.
Jag använder kontrollen ganska ofta nu för tiden.

Tackar
Alexander

Absolut finns det, har en själv. De kallas för Play & charge kit och fungerar riktigt bra

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Fungera detta på PC?
https://www.inet.se/produkt/6605179/microsoft-gamepad-tradlos...

Skrivet av NordhNet:

Absolut finns det, har en själv. De kallas för Play & charge och fungerar riktigt bra

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black

Permalänk
Medlem

Du får skaffa ett laddningskit bara. Som han ovan nämnde. Då kan du bara ladda under tiden. Alternativt kan du skaffa laddningsbara batterier (exempelvis 4 pack) så du alltid har 2 batterier laddade.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Japp, det är en sådan jag kör med samt det ovan nämnda Play & charge kit.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Tack så mycket för ett snabbt svar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | CPU: i7 4790k | Moderkort: MSI Z97S SLI Krait Edition | Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 | Ram: Corsair 16GB@1600mhz | OS: Windows 10 | Hårddiskar: Samsung SSD 256GB & 2TB WD Black