Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014

D-Link DWA-160 Drivrutiner?

Hej!
Jag undrar om någon vet ifall jag kan hitta drivrutiner till D-Link DWA-160 Wireless N Dualband USB Mini Adapter?
Jag fick med en skiva med drivrutiner men jag har ingen CD-läsare... Jag kan låna en från en kompis men inte på ett tag och jag undrar ifall det går att göra något snabbare?
Jag har internet via mobilen som jag kan använda och ladda ner det ifall det går!
Jag har försökt att leta efter det men jag hittar ingenting...

Tack!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005

Första träffen på google med din egen rubrik: http://www.dlink.com/se/sv/support/product/dwa-160-xtreme-n-d...

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P20 Pro
* Stolt paragrafryttare *

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014
Skrivet av MultiMan:

Oj, jag hade helt missat att man skulle välja version av den... Tack så mycket!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006

jag har en A modell av den och jag bara pluggar in den i dator med vista eller nyare windows så installeras drivare automatiskt.

Testat?

det man får på skivan tycker jag inte funkade nå vidare för vill minnas att man va tvungen att installera D-link bloat panel ihop med drivarna som kom med som ersätter windows egna WIFI panel med ett program som ligger nere i systray.

Asus Z97-A, I7 4790K @4.8GHz 1.29V, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1511Mhz/7246Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen