Nya Spotify utseendet!

Permalänk

Nya Spotify utseendet!

När jag startade Spotify idag så fanns det en ny version att installera, och den nya versionen är svart och typsnitten har ändrats.

Vad tycker ni om detta nya utseendet :)? Jag tycker det ser rätt nice ut! Synd bara att man inte kan ändra fram o tillbaka om man vill ha ljust tema eller det nya..

Permalänk
Medlem

Har inte använt det så jättemycket faktiskt, men hittills gillar jag det.

Skulle tycka mycket mer om det om det inte kändes så klumpigt, alla menyer, knappar osv. känns så himla stora. Kanske går att 'skala' ner hela interfacet vad vet jag. Hittar jag det så gillar jag det då bättre än det förra utseendet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Deras layout innan var ganska föråldrad och tyckte faktiskt att det behövdes en mindre uppdatering. Men kanske bara jag som tycker det ?

Permalänk

Ahh där ser man, det fanns redan en sån tråd

.. Sökfunktionen på forumet är tyvär till ingen nytta för man hittar ingenting!

Permalänk
Medlem
Skrivet av demon_speed:

Ahh där ser man, det fanns redan en sån tråd http://i.imgur.com/qV8wSFY.gif

Vet vad du menar. Ofta hittar man inte vad man söker efter. Går mycket bättre att söka via Google. (site:sweclockers.com)

Permalänk
Skrivet av JohanFalk:

Deras layout innan var ganska föråldrad och tyckte faktiskt att det behövdes en mindre uppdatering. Men kanske bara jag som tycker det ?

Jo jag tycker också det var föråldrat i förra utseendet! Jag har faktiskt väntat på ett nyare renare utseende länge :).

Sen en annan grej som jag tycker är skumt, det är att det inte finns svenska som språkval i menyn.. Spotify är ju svenskt!
Nu spelar det dock ingen roll i mitt fall eftersom jag kan flera språk, men man kan tycka det är lustigt som sakt.

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Vet vad du menar. Ofta hittar man inte vad man söker efter. Går mycket bättre att söka via Google. (site:sweclockers.com)

Jag instämmer :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av demon_speed:

Ahh där ser man, det fanns redan en sån tråd http://i.imgur.com/qV8wSFY.gif

Skrivet av m4gnify:

Skrivet av demon_speed:

Jag instämmer :).

Kan tyvärr inte hålla med er.

Om man går in i Forumet, och så klickar man på fliken "Avancerad sökning"
så skriver man en sökfras: spotify (t e x)

Och sen ändrar man "sök i hela inläggen" till "Sök enbart i rubriker"

Så kommer alla rubriker som har ordet spotify i sig upp.

Testa själv så skall ni se att den är klockren

Permalänk
Medlem

Jag gillar det nya utseendet men hade gärna sett att man kunde ändra textstorlek, gillade mer innan då inte var nåt mellanrum mellan varje låt som det är nu.
Har dom tagit bort de, att man inte kan söka i en specifik låt i ens egna spellistor man har eller är det jag som är blind?

Permalänk
Medlem

Ja jag håller med dig TS. Två olika färgteman i mörk och ljust, det hade varit optimalt. Men som det är nu är rätt nice ändå.

Permalänk

Jag gillar färgerna men inte att menyer och knapparna är så stora.