Samsung Smart Dock Multimedia Hub

Permalänk
Medlem

Samsung Smart Dock Multimedia Hub

Hej på er!

Jag snubblade över Samsungs dock till deras mobiltelefoner och blev rejält sugen på att införskaffa en sådan. Har fanatiskt letat runt på nätet efter en återförsäljare som säljer den i Sverige men jag hittar verkligen inget.

Man kopplar i telefonen, sedan kan man koppla i en HDMI-kabel och spela upp video, Netflix osv på TV:n med sin mobil. Man kan även koppla in mus och tangentbord osv, sjukt smidig pryl.

http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EDD-...

Är det någon som lyckats köpa den här i Sverige eller vet om det säljs någonstans inom våra nordiska gränser?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Bump

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sweclockers tillåter inte bumpning så du vet till nästa gång.

Citat:

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Finns på Kjell & Company med

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Finns på Ebay för 240:-

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

Finns billigare än så på ebay, tror jag har sett för 120:- som lägst.
Nackdelen är frakttiden.