Installationsproblem (siemens amilo xi 2528)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Installationsproblem (siemens amilo xi 2528)

Tjoo

Hoppas det är rätt tråd.
Har sökt som en galning men finner inte relevant info. Har en siemens amilo xi 2528 Laptop på jobbet som jag ska installera Windows 7 på men den vägrar.
Den bootar upp och läser in filerna sen vägrar den längre. står att det inte finns någon hdd, vilket det är då det är Windows xp i den orginal.
Har hört att det är något Bioslås i den som gör att det inte funkar, finns det någon klok som vet hur man kan kringgå detta.

Mvh Rj

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Rjtheman:

Tjoo

Hoppas det är rätt tråd.
Har sökt som en galning men finner inte relevant info. Har en siemens amilo xi 2528 Laptop på jobbet som jag ska installera Windows 7 på men den vägrar.
Den bootar upp och läser in filerna sen vägrar den längre. står att det inte finns någon hdd, vilket det är då det är Windows xp i den orginal.
Har hört att det är något Bioslås i den som gör att det inte funkar, finns det någon klok som vet hur man kan kringgå detta.

Mvh Rj

Andra träffen... http://www.sevenforums.com/installation-setup/53370-installin...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Tack ska testa samma igen en kompis för en stund sen som sa samma sak, men då den frågar om drivers hittar den inte min andra usb,, men skam den som ger sig,, jag bugar igen...

Det är inget fel med att göra misstag när man är "nybörjare", det kan bara bli väldigt dyrt..