Hamachi (Bara 3 utav 4 kan koppla upp sig, Mod)

Permalänk
Medlem

Hamachi (Bara 3 utav 4 kan koppla upp sig, Mod)

Hej!

Jag och mina kompisar tänkte spela lite Gmod via hamachi och då är det en som inte kan connecta, han kan joina nätverket men sen får han upp ett meddelande där det står att han inte kan connecta med oss? Hur löser man det?

Förtydligade rubriken
Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Hur många är ni?
Man kan max vara 5st i gratis hamchi tror jag.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Hur många är ni?
Man kan max vara 5st i gratis hamchi tror jag.

Vi är fyra stycken. Men han har jointat nätverket det står bara för han att han inte kan få någon koppling med oss.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Ni har ställt den på lan då? Vet att man brukar behöva skriva några kommandon för att få det att fungera. Fast det kanske är för att göra en online server, kommer inte ihåg exakt.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

Ni har ställt den på lan då? Vet att man brukar behöva skriva några kommandon för att få det att fungera. Fast det kanske är för att göra en online server, kommer inte ihåg exakt.

Det funkar för alla förutom han och det står i hamachi för han att han inte fungerar med oss. Dock så bor han typ i London men ändå han andra från Skottland kan joina oss utan problem

Visa signatur

Hej

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad, rubrik redigerad*

Tror du får bättre svar här, förtydligade även rubriken, den går bra att ändra i efterhand.

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...