Plats borta från SSD

Permalänk
Medlem

Plats borta från SSD

Hej, jag har ett problem där plats är försvunnet från min SSD, förvisso bara 20 gb men är som sagt bara 120 till att börja med. Och jag kan inte komma på vart felet ligger. Han räknat ihop alla mappar inom C: och det kommer upp i 28GB.. Om någon har några förslag skulle det uppskattas, har installerat om windows (7) två gånger och windows.old mappen är raderad. Hjälp uppskattas, krille.

Permalänk
Medlem

Är det en ny SSD?
Vet inte om det är samma med SSD diskar som med hdd, men på en 500gb hdd så är det ju t.ex. bara 465gb eller något, har för mig att det beror på att gigabit & gigabyte inte är samma eller något.

Annars kanske det kan vara din pagefile som ligger & tar plats?

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk
Medlem

det här har vi gått igenom ganska många gånger på forumet nu..
hur mycket ram har du?
har du kollat på pagefiler?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Ja, det var pagefilen och hiberfil ber om ursäkt att jag inte hittade något när jag sökte.